תוגמל בהתאם: פאולו דיבאלה חתם על חוזה חדש ביובנטוס

פאולו דיבאלה. בדרך למדריד?
פאולו דיבאלה. בדרך למדריד? | צילום: Gettyimages

הארגנטינאי קיבל תגמול על היכולת הנהדרת. יקבל את המשכורת הגבוהה ביותר במועדון האיטלקי לצד היגואין. החלוץ הנרגש אמר: "שבוע מלא ברגשות מיוחדים עבורי"

(גודל טקסט)
אחרי שכב שכבש צמד בניצחון 0:3 של יובנטוס על ברצלונה, פאולו דיבאלה זכה לתגמול הראוי. יובנטוס הודיעה שהוא האריך רשמית את החוזה שלו עד סוף עונת 2021/22. החלוץ בן ה-23 שהוזכר כמועמד לעבור לריאל מדריד וברצלונה הוחתם ב-40 מיליון יורו מפאלרמו ב-2015.


בהודעה של המועדון נאמר: "אנחנו עושים צעד לעתיד והתחלנו לה על ידי החתמת פאולו לארבע שנים נוספות".


UFFICIALE: @PauDybala_JR rinnova con la Juventus fino al 2022 https://t.co/2SFbhSPo3X#Dybala2022pic.twitter.com/sys5e08f8t

— JuventusFC (@juventusfc) April 13, 2017

לפי הדיווחים שכרו של "לה ג'ויה" הוקפץ ל-7 מיליון יורו לעונה והוא השתווה לגונסאלו היגוואין שמרוויח את השכר הכי גבוה בקבוצה. בעקבות החוזה החדש פאלרמו תקבל עוד 8 מיליון יורו על מכירת השחקן על פי סעיף בחוזה המכירה שלו. התשלום לפאלרמו יועבר בארבעה תשלומים נפרדים החל מעונת 2018/19.

דיבאלה התרגש מהחוזה החדש ואמר: "לשחק עבור יובנטוס זה להגשים חלום ילדות, כל ילד בארגנטינה חולם לשחק במועדון גדול באירופה. אני מאושר וגאה להיות במועדון הזה", אמר השחקן והוסיף: קשה לדמיין שכל כך הרבה דברים קורים לי בעת ובעונה אחת. השבוע הזה יהיה מלא ברגשות מיוחדים עבורי".

ההישגים שלו: "מאושר מאוד על מה שהשגתי ומה שאני עושה עבור המועדון והאוהדים. הרגע הכי מרגש? החתימה על החוזה הראשון ביובנטוס. זו הייתה הרגשה בלתי נשכחת להצטרף למועדון מפורסם כל כך . האימון הראשון, משחקי הידידות הראשונים הם דברים שלעולם לא אשכח". 

היחסים עם אלגרי: "הוא ידע איך להתנהג איתי ונתן לי מספיק זמן כדי להכיר את הקבוצה. עם כל הכבוד היא שונה לחלוטין מפאלרמו, כי ביובה תמיד משחקים כדי להשיג תארים. בזכות אלגרי הכניסה שלי לקבוצה הייתה חלקה. אני מודה לו ולשחקנים".

החלפת העמדה שלו לחלוץ נסוג: "זו עמדה שאני נהנה לשחק בה. שיחקתי בה בנבחרות הנוער של ארגנטינה, אני מכיר את התפקיד היטב. אלגרי נתן לי הרבה חופש פעולה בעמדה זו. אני נהנה מעזרתם של השחקנים סביבי, זה מאפשר לי לשחק ברוגע ועם הרבה קור רוח". 



דיבאלה. אוהב להיות חלוץ נסוג (AFP)

 

השערים נגד ברצלונה: "השני היה הכי יפה בהתחשב במיקום שלי במגרש, אבל אני מעדיף את הראשון רק בגלל שהיה בסיבוב וברחבה שהייתה מלאה בשחקנים, לא היה לי זמן בכלל לחשוב. לא הרמתי את הראש לראות היכן השער. ידעתי היכן הוא נמצא. ידענו שזה יהיה משחק קשה 90 דקות, אבל הכינו אותנו היטב". 

המחמאה של בופון: "קשה לומר אם אהיה השחקן הטוב בעולם. אני אסיר תודה על המחמאות. עוד מוקדם לומר היכן אהיה ואני מודה לג'יג'י שגרם לי להמשיך לעבוד קשה כדי שאוכל לזכות בתארים נוספים עם המועדון". 
 

 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי