צפו בטירוף: 4:5 משוגע לפיורנטינה על אינטר

פיורנטינה
פיורנטינה | AFP

צמדים של וצ'ינו ובאבאקר התגברו על שלושער של איקרדי, שכמעט השווה בסיום. גם אטאלנטה השיגה ניצחון חשוב

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית יצא הערב לדרכו שבמשחק המרכזי ניצחה פיורנטינה 4:5 מטורף את אינטר. גם אטלאנטה השיגה ניצחון חשוב 2:3 על בולוניה עלו למקום הרביעי.

פיורנטינה – אינטר 4:5

משחק משוגע בפירנצה. קרב מרכז הטבלה יכול היה לקרב את אינטר מרחק שתי נקודות מלאציו החמישית, אלא שלפאולו סוזה היו תכניות אחרות. החגיגה החלה בדקה ה-23 כשווצ'ינו העלה את הוויולה ל-0:1, אך הנראזורי הפכו כמעט מיד מרגלי פרישיץ' (28) ואיקרדי (34) ולמחצית ירדו הקבוצות ב-1:2. אסטורי השווה בדקה ה-62 ונתן את האות להתפוצצות סגולה שנמשכה עם ווצ'ינו (64) וצמד של באבאקר (70 ו-79). איקרדי עוד השלים שלושער בשני שערים דרמטיים בדקות הסיום (88 ו-91) אך הקבוצה של פיולי לא הצליחה להשוות.



 

איקרדי. לא הספיק

 

אטלאנטה – בולוניה 2:3

המארחים שנאבקים גם הם עם לאציו, מילאן ואינטר על הכרטיס האוטומטי לליגה האירופית ידעו שניצחון יעלה אותם למקום הרביעי ויעביר את הלחץ ליריבות. כבר בדקה השלישית העלה אנדראה קונטי את המארחים ליתרון. 9 דקות לאחר מכן הכפילה ה-"לה דאה" את היתרון אחרי התקפה נהדרת שנגמרה עם שער של רמו פרולר. שתי דקות לאחר מכן חזרו האורחים למשחק. מתיאה דסטרו צימק את התוצאה עם שער בספק מנבדל. בדקה ה-61 השוותה בולוניה משער של פדריקו די פראנססקו. אטלאנטה נאלצה לחכות עד הדקה ה-75 אז מתיאה קלדארה הבקיע את שער הניצחון שהעלה את בולוניה למקום הרביעי לפחות עד המשחק של לאציו מול פאלרמו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי