0:4 מרשים של יובה, שער ענקי לבונוצ'י

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | Gettimages

רק 2:2 לנאפולי, 2:6 ללאציו על פאלמרו ומילאן ממשיכה להביך את עצמה

(גודל טקסט)
יובנטוס הביסה 0:4 את גנואה במסגרת המחזור ה-33  והעלתה (זמנית) את יתרונה בראש הטבלה ל-11 נקודות. סגניתה רומא תתארח ביום שני אצל היורדת הוודאית פסקארה וצפויה לסגור מחדש את הפער.


נאפולי השלישית איבדה נקודות ב-2:2 אצל ססאולו. לאציו הביסה את את פאלרמו 2:6 וקירבה אותה לירידה. מילאן הובכה בביתה מול אמפולי. 


יובנטוס – גנואה 0:4

אלופת איטליה שעלתה בשבוע שעבר לחצי גמר האלופות עשתה עוד צעד לשמירה על תואר. המארחת עלתה ל-0:2 בתוך דקה, תחילה המשיך בלם גנואה מונוז לשערו הוא כדור שייעד גונסאלו היגוואין לפאולו דיבאלה, וכעבור 60 שניות פעל הצמד הארגנטינאי שוב ודיבאלה סיבסב שלושה מגנים ובעט לרשת. מריו מנדזוקיץ' בעט בדקה ה-41 מזווית קשה פנימה וקבע 0:3 במחצית. השער האחרון היה היפה במשחק. לאונרדו בונוצ'י התקדם עם הכדור מחצי המגרש, טס לכיוון השער וירה מ-16 מטרים לרשת הגבוהה, 0:4. 



ססאולו – נאפולי 2:2
איבוד נקודות חשוב של הפרטנופיי שהצליחו לחלץ נקודה. בדקה ה-52 דרייס מרטנס כבש מקרוב את ה-23 שלו העונה ונדמה היה שהסכר נפרץ, אך החבורה של אוסביו די פרנצ'סקו שבה אחרי שבע דקות עם שער של דומניקו ברארדי. בדקה ה-80 השלימה המארחת מהפך כשלוקה מאזיטלי כבש את השני וקבע 1:2. ארבע דקות חלפו וארקדיוש מיליק איזן עם שערו הראשון מאז קרע את הרצועות בתחילת העונה. רומא תוכל לנצל את אובדן הנקודות ולפתוח פער של ארבע על נאפולי במאבק על המקום השני.


מרטנסמרטנס, שער שלא הספיק (Gettyimages)


לאציו – פאלרמו 2:6 

קונצרט של הביאנקוצ'לסטי במחצית הראשונה החזיר אותם למקום הרביעי. צ'ירו אימובילה הלוהט פתח בסערה וכבש צמד בדקות 8 ו-10 והגיע ל-20 שערי ליגה העונה, אבל מי שגנב לו את ההצגה היה קייטה באלדה. הסנגלי כבש שלושער תוך חמש דקות (21, 24 בפנדל ו-26) ולאציו הפכה לקבוצה השנייה בהיסטוריה של הליגה שמבקיעה חמישייה ב-26 הדקות הראשונות. הנשרים נרדמו לאחר החמישי ואפשרו לאנדראה ריספולי לכבוש פעמיים (46 ו-52), לפני שהילד לוקה קרקו חגג שער בכורה בבוגרים בדקה ה-90. לאציו קטעה רצף שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, פאלרמו רשמה משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון והיא עלולה לרדת רשמית במחזור הבא.


באלדה
באלדה חוגג עם החברים (Gettyimages)


מילאן – אמפולי 2:1 

הרוסונרי הפסידו משחק בית אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והתרחקו מאוד מהמקום המבטיח כרטיס לאירופה. האורחת, שנמצאת בכושר מצוין, ניצלה שערים של לבאן מחדידזה (40) ומאמה תיאם (67) כדי לפתוח פער שבע נקודות מהקו האדום. סוסו פספס אפשרות להשוות בדקה ה-59 כשהחמיץ פנדל. ג'אנלוקה לפאדולה רק צימק בדקה ה-72. 


דאולפאו
דאולפאו עצבני, איבוד נקודות קריטי (Gettyimages)


משחקים נוספים: 

 קייבו – טורינו 3:1

(סרג'יו פליסייר 65 / אדם ליאיץ' 52, דווידה זפאקוסטה 56, יאגו פלאקה 75) 

אודינזה – קליארי 1:2 

(סטפיה פריצה 70, גבריאלה אנג'לה 73 / מרקו בוריילו 86) 

סמפדוריה – קרוטונה 2:1 

(פטריק שיק 21 / דייגו פליסינלי 67, סימי וואנקוו 80) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי