קייטה כבש צמד, צפו בלאציו מנצחת 1:3 את רומא בדרבי

לאציו
לאציו | AFP

נאפולי ניצחה 0:1 אצל אינטר משער של קאייחון. ההפסדים של גנואה ואמפולי הלהיט את התחתית. מונטריי עזב את כר הדשא בגלל קריאות גזעניות

(גודל טקסט)

 "יום ראשון הגדול" בליגה האיטלקית נפתח בדרבי הגדול של רומא, ובו הייתה זו האורחת לאציו שפתחה את משחקי היום במחזור ה-34 עם 1:3 מרשים על הג'אלורוסי והסתיים בניצחונה של נאפולי 0:1 בסן סירו על אינטר.

הנשרים סייעו ליובה לפתוח פער של תשע נקודות בפסגה ארבעה מחזורים לסיום העונה, בעוד הם עצמם נותרו במקום הרביעי. הפרנטופיי עדיין במקום השלישי, אבל רק במרחק של נקודה מרומא בקרב על המקום השני הנותן כרטיס אוטומטי לליגת האלופות.

תקרית על רקע גזעני התרחשה במשחק בקליארי שניצחה את פסקארה 0:1, כשבלם היורדת סולי מונטריי התלונן בפני השופט על קללות, ספג צהוב ובתגובה ירד מהמגרש. גם התחתית מתחממת לאור ההתרסקות של גנואה ואמפולי, שהשאירו בחיים את קרוטונה ואפילו את פאלרמו.


מונטריי סופג צהוב. במקום שהשופט יגלה סימפטיה (Getty)


רומא – לאציו 3:1

שמונת הדרבים האחרונים בליגה הסתיימו בחמישה ניצחונות לזכות רומא ובשלוש תוצאות תיקו, והיום הרצף הגדול נקטע. לראשונה מאז נובמבר 2012, לאציו ניצחה דרבי בליגה ועוד לעיני הקהל של היריבה המושבעת שהייתה מארחת המשחק.

הסנגלי בלדה קייטה, שבשבוע שעבר כבש שלושער ב-2:6 על פאלרמו, כיכב גם היום ומצא את הרשת פעמיים בדקות 12 ובמתפרצת בדקה ה-86 בדרך ל-1:3, כאשר בין לבין דניאלה דה רוסי איזן ל-1:1 מפנדל לא מוצדק שנפסק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה . לאחר מכן דושאן באסטה הסרבי השיב את לאציו ליתרון בדקה ה-50. וכמו כל דרבי חם, גם כרטיס אדום נשלף שניות לפני שריקת הסיום לעברו של אנטוניו רודיגר הגרמני של רומא.


קייטה. העניק לאוהדי לאציו רגעי אושר לזמן רב (AFP)

אינטר – נאפולי 1:0
השער של האורחים מסמל את כל העונה העגומה של הנראזורי במהלך אחד. כדור הוגבה לרחבת אינטר, דרייס מרטנס פספס אותו וכשנראה היה  שהכדור הולך לחוץ, המגן השמאלי יוטו נגאמוטו, שחקן שזקני הנראזורי היו מתהפכים בקברם אם היו יודעים שאחד כמוהו לובש את מדי המועדון, החליט לגעת בו משום מה וכל מה שנותר לחוסה קאייחון לעשות זה לדחוק מקרוב את שער הניצחון.


נגאטומו. מה שחקן כמוהו עושה באינטר? צילום: Getty

קליארי – פסקארה 0:1
במשך 90 דקות סבל סולי מונטריי, הבלם הוותיק של האורחת שירדה כבר ליגה, מקללות גזעניות מצד שחקני המארחת מסרדיניה. לקראת הסיום ניגש הגנאי בן ה-32 לשופט מינלי והתלונן על הקללות. לתדהמתו נשלף לו צהוב ובתגובה לכך נטש את כר הדשא. ז'ואאו פדרו כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-14.


מונטריי מתעמת עם הקהל. התפלא שהשופט לא תמך בו  (Getty)


קרוטונה – מילאן 1:1

מרסלו טרוטה העלה את המארחת ליתרון מהיר כשניצל מבוכה בהגנת הרוסונרי כדי להרשית כבר בדקה ה-8. האורחת השוותה משער של גבריאל פלאטה שניצל יציאה גרועה של השוער בדקה ה-50.

פאלרמו – פיורנטינה  0:2
הסיציליאנים במשחק של להיות או לחדול כבשו מכדור חופשי נהדר של אלסנדרו דיאמנטי בדקה ה-32 ודחיקה של חאתם אליסאמי ממש בדקה ה-90.



אמפולי – סאסואולו 3:1

אחרי שני ניצחונות רצופים שהרחיקו אותם מהתחתית, המארחים שוב הסתבכו.  פדריקו פלוסו (20) כבש את הראשון לאורחת, ודומיניקו ברארדי, קשר איט איטליה הצעירה, בישל לאלסנדרו מטרי (34) ולגנאי אלפרדו דאנקן (57). פנדל מדוייק של מנולו פוצ'יארלי רק איזן זמנית בדקה ה-24.

גנואה – קייבו 2:1 
הרוסובלו ממשיכה לגלוש לעבר הקו האדום עם נקודה בלבד מ-15 האחרונות. ג'ובאני סימאונה החטיא פנדל בדקה ה-36 אבל כעבור שבע דקות העלה גוראן פאנדב המקדוני בבעיטה מקרוב ל-0:1. המחצית השנייה היתה שייכת לאורחת שכבשה משערים של סמואן בסטיאן ו-ולטר ברישה וסיבכה את יריבתה במאבקי ההישרדות. 

במשחק נוסף:
בולוניה – אודינזה 0:4 (מתיאה דסטרו 2 ו-59, ספיר טיידר 45, דנילו עצמי 68)
)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי