אחרי 49 שנה: SPAL חזרה לליגה הראשונה באיטליה

ספאל
ספאל | AFP

הקבוצה מפרארה נוצחה 2:1 אצל טרנאנה אך הפסד של פרוזינונה הזניק אותה לליגה של הגדולים. לאציו נוצחה 3:2 אצל פיורנטינה, מילאן חילצה 1:1 מאטאלנטה

(גודל טקסט)
המחזור ה-41 בליגת המשנה באיטליה סיפק עולה לליגת הבכירה. SPAL תהיה בעונה הבאה בסריה A  למרות 2:1 אצל טרנאנה. הפסד של פרוזינונה הותיר את הפער מהמקום השלישי על ארבע נקודות, מחזור אחד לסיום. בליגה הבכירה, לאציו נוצחה 3:2 בפיורנטינה ואיבדה סיכוי להעפיל למוקדמות האלופות.


פיורנטינה – לאציו 2:3
הנשרים של סימונה אינזאגי ספגו הפסד שחתם את הסיכוי להעפיל למוקדמות האלופות, אך לא יקלקל את העונה הנפלאה של התכולים. אחרי מחצית מאופסת, באלדה קייטה הנהדר כבש את ה-15 שלו העונה בדקה ה-55 והעניק יתרון לאורחים אך בליץ של הוויולה  תוך תשע דקות הפך את התוצאה. קומה בבאקר כבש ראשון (67), ניקולה קאליניץ' הפך בדקה ה-73 ועצמי של כריסטיאנו לומבארדי קבע 1:3 לסגולים בדקה ה-76. אלסנדרו מורג'יה רק צימק בדקה ה-81.


באלדה
באלדה חוגג, שער שלא הספיק (AFP)


אטאלנטה – מילאן 1:1
הרוסונרי נשארו במקום השישי שיבטיח כרטיס לאירופה בתום העונה עם 60 נקודות, נקודה מעל פיורנטינה השביעית, לעומת אטאלנטה שנשארה במקום החמישי עם 66 נקודות. בדקה ה-44 אנדראה קונטי השתלט על ריבאונד מול השער כדי להוריד את המארחת למחצית ביתרון 0:1, אבל בדקה ה-88 ג'רארד דאולופאו קיבל ברחבה כדור בספק נבדל, התגבר על ההגנה וקבע שיוויון.


טרנאנה – SPAL 1:2
הקבוצה הצנועה של לאונרדו סמפליצי תשוב לראשונה לליגה הראשונה באיטליה מאז 1968 למרות שנכנעה אצל טרנאנה מהתחתית. זה החל טוב עם שער של מירקו אנטונוצ'י שהגיע בתחילת העונה מלידס וכבש כבר בדקה ה-12, אך אחרי שש דקות סטפנו פטינארי איזן והשלים צמד בדקה ה-33. למרות זאת אחרי 49 שנה, הקבוצה ממחוז פרארה בליגה הראשונה אחרי שפרוזינונה נכנעה 2:1 אצל בנבנטו. גם השניה ורונה מעדה וטרם הבטיחה עליה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי