ספאלטי: "לא ויתרנו על האליפות". אלגרי: "זו קריאת השכמה"

לוצ'יאנו ספאלטי
לוצ'יאנו ספאלטי | צילום: Gettyimages

מאמן רומא נשאר אופטימי אחרי הניצחון 1:3 על יובנטוס. בונוצ'י: "ההפסד צריך לתת לנו מוטיבציה בגמר הגביע מול לאציו"

(גודל טקסט)
רומא השאירה את הסרייה A במתח אחרי שניצחה באולימפיקו 1:3 את יובנטוס וצמצמה ממנה את הפער בצמרת לארבע נקודות, כשנשארו שני מחזורים לסיום.


לגברת הזקנה נותרו שני משחקים קלים יחסית כשתארח את קרוטונה במחזור הבא ולאחר מכן תיסע לבולוניה, כשרומא תשחק מול קייבו וגנואה. הסיכויים של הג'אלורוסי לזכות באליפות קלושים, אבל לפחות תיאורטית, המתח נשמר למרות שניצחון על קרוטונה יביא ליובה אליפות.




בשלושת המחזורים האחרונים יובנטוס ליקטה רק שתי נקודות, דבר לא אופייני לה, והמאמן מאסימיליאנו אלגרי הודה: "נרדמנו במשחק הזה ואיבדנו את הפוקוס לאחרונה וזו קריאת השכמה עבורנו. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל בשנייה ספגנו שער מוזר ממתפרצת אחרי בעיטה חופשית דווקא שלנו העובדה שסיימנו פעמיים בתיקו נגד אטלנטה וטורינו והפסדנו נגד רומא מוכיחה שאיבדנו ריכוז".



אלגרי. "איבדנו ריכוז" (AFP)


גם בלם הזברות לאונרדו בונוצ'י קרא לחבריו להגביר את הריכוז: "ההפסד הזה צריך להכניס לנו מוטיבציה גדולה להצליח בגמר הגביע נגד לאציו".


מנגד, מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי טען שהוא לא מוותר על האליפות: "הניצחון הזה מראה איזה סוג של אנשים אנחנו, ועד שנאבד סיכוי, אנחנו צריכים לחשוב על אליפות. חסרו לנו שחקני הרכב (אדין דז'קו היה פצוע, קווין סטרוטמן מורחק) ופיגרנו 1:0, אבל שיחקנו כמו חבורה של גברים וכמו קבוצה מאוחדת".

@bonucci_leo19: "Tonight's match must serve as a lesson" ➡️ https://t.co/V6cEZihdBb#RomaJuvepic.twitter.com/4Y19hseZ3C

— JuventusFC (@juventusfcen) May 14, 2017

ספאלטי נשאל למה התכוון כשאמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק שהיה רוצה לעבוד עם המנהל המקצועי של אינטר וולטר סבאטיני, לצד השמועות על סיכום בנראזורי ענה: "שאלו אותי אם הייתי רוצה לעבוד איתו, למה שאעליב אותו ואגיד לא?".


קשר רומא דניאלה דה רוסי החמיא לאוהדים: "ניצחנו בעזרת האוהדים שלנו. הקהל היה חסר לנו העונה, וכשהוא מאחורינו אנחנו מרגישים את העוצמה. היינו צריכים ניצחון גם בגלל שנאפולי ניצחה לפנינו ועשינו זאת גם עבור האוהדים".


דה רוסי. עבור האוהדים (AFP)


החיבוק עם ג'אנלואג'י בופון בסיום: "יש לי הרבה שערים מצחיקים. יש לנו יריבות גדולה כמועדונים, אבל זה לא עוצר מבעדי לאהוב ולצחוק איתו גם במהלך 90 הדקות. יש כמה שחקנים מיובנטוס שהם חברים שלי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי