בונוצ'י לקראת גמר הגביע: יובנטוס צריכה להיות אכזרית יותר

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | Gettimages

בלם הביאנקונרי ואפילו "הנסיך" אלסנדרו דל פיירו ביקרו את יכולת הקבוצה לפני המפגש באולימפיקו מול לאציו (רביעי, 22:00 בספורטHD3), דיבאלה ומנדז'וקיץ' בספק. הנשרים יצליחו להפתיע?

(גודל טקסט)
לאציו תנסה להרוס את העונה של יובנטוס כשתתמודד נגדה מחר (רביעי ב-22:00, שידור ישיר בספורטHD3) בגמר הגביע האיטלקי באיצטדיון האולימפיקו ברומא.


לאציו, שזכתה לאחרונה בגביע בעונת 2012/13 עם ניצחון בגמר על רומא 0:1, נמצאת בשיאה של אחת העונות היותר הטובות שלה, על אף שפישלה במחזור האחרון כשנכנעה 3:2 לפיורנטינה. יובה מנגד, השיגה את הכרטיס לליגת האלופות, אך הפסידה 3:1 לרומא בליגה והיה זה הפסד שדחה את הזכייה שלה באליפות וכעת תצטרך לחכות למחזור הבא. בשלושת משחקי הליגה האחרונים הגברת הזקנה לא ניצחה וסיימה בתיקו פעמיים לצד הפסד.



העיתון "איל מאסג'רו" כתב שמסימיליאנו אלגרי מתקשה להפתיע לאחרונה את הקבוצות בסרייה A. הקבוצה שלו ליקטה רק שתי נקודות, כבשה ארבעה וספגה שישה, כשלפני כן היא ספגה שישה שערים ב-16 משחקים בליגה האיטלקית כך שנראה בהחלט שמשהו עובר על הקבוצה.



אלגרי. כבר לא מפתיע את היריבות? (Gettyimages)


אפילו ה"נסיך" אלסנדרו דל פיירו טען: "יובנטוס הפכה לקבוצה של מחצית אחת בלבד. גם במשחק נגד מונאקו הם שיחקו טוב 45 דקות בלבד". גם בלם הזברות לאונרדו בונוצ'י אמר בראיון ל"גאזטה דלו ספורט": "יובנטוס צריכה להיות יותר אכזרית ולנצל מצבים. זה מה שקורה כשלא כולם נותנים מאה אחוז". בצד השני המנהל המקצועי של לאציו, איגלי טארה, אמר: "זה הולך להיות משחק קשה מאוד, אבל אנחנו יכולים לנצל את ההזדמנות שאנחנו משחקים באיצטדיון שלנו".


מה-27 בנובמבר, אז הפסידה יובנטוס 3:1 לגנואה, יובנטוס לא ספגה שלושה שערים עד למשחק האחרון מול רומא. לזברות יש כעת גם את הפרש השערים הכי פחות טוב משלוש הראשונות (46+) לעומת 49+ לרומא ו-50+ לנאפולי. יובנטוס גם כבשה 72 שערים כמו לאציו. ליובה יש את ההגנה הטובה בליגה (ספגה רק 26 שערים), אבל היא האטה את הקצב במשחקה.


יובנטוס תצטרך להיזהר מהם. אימובילה ובאלדה (Gettyimages)

 

יובה תצטרך להיזהר מהצמד צ'ירו אימובילה שהבקיע עד כה 22 שערי ליגה וקייטה באלדה שכבש 15. השניים נחשבים לצמד השני הטוב בליגה אחרי הצמד של נאפולי – דריס מרטנס שמצא את הרשת 25 פעמים ולורנצו אינסינייה שרשם 16 כיבושים. עבור מאמן לאציו סימונה אינזאגי שמקבל שבחים מכולם, יהיה זה אולי המבחן הכי גדול כמאמן. מרקו פרולו מלאציו פצוע ובספק למשחק. ביובנטוס מאריו מנדז'וקיץ' בספק לאחר שנפצע בגב ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הבהיר אלגרי כי החלטה תתקבל בסמוך לפרסום הסגל, ועדכן כי גם באשר לפאולו דיבאלה הסיטואציה דומה.


אימובילה
שכמעט לא שיחק בשבת נגד פיורנטינה ויגיע רענן למשחק מול יובנטוס אמר: "אנחנו רגועים מאוד לקראת המשחק, אבל הסיכויים לזכות עומדים על 50 אחוזים לכל קבוצה. יובנטוס עוד צריכה לקחת את ליגת האלופות ואנחנו כבר עשינו את שלנו והבטחנו את הכרטיס לליגה האירופית. ברור שיובה קבוצה גדולה ואנחנו מודעים לחולשות ולחוזקות שלה, הם יעלו כעוסים אחרי שהפסידו לרומא בליגה וירצו לתקן את זה על חשבוננו. אני לא יכול להבטיח שאכבוש בגמר. לא הבטחתי לכבוש מתחילת העונה ובכל זאת כבשתי 25 שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי