הראשון מתוך שלושה: יובנטוס מחזיקת הגביע האיטלקי

יובנטוס גביע איטלקי
יובנטוס גביע איטלקי | AFP

צעד ראשון בדרך לטרבל. הבחורים של מסימיליאנו אלגרי גברו 0:2 בגמר על לאציו והפכו לראשונים בהיסטוריה של ארץ המגף שזוכים בתואר שלוש שנים ברציפות

(גודל טקסט)

העונה המצויינת של יובנטוס נמשכה הערב (רביעי) עם 0:2 על לאציו בגמר הגביע האיטלקי, וזכיה בתואר הראשון מתוך השלושה שהיא מקווה להשיג בשבועיים וחצי הקרובים.

הרבה מילים נכתבו על ההגנה של יובנטוס, אלא שהשפעתה אינה ניכרת רק בחלק האחורי. שני השערים הגיעו מבישולים של אלכס סנדרו, שאת הראשון הגביה לדני אלבס, ואילו את השני סידר לליאונרדו בונוצ'י.


לאציו קיוותה לזכות בתואר ראשון מאז הגביע שלקחה ב-2012/13, אך קייטה באלדה שלח כדור בדקה השישית לקורה, מה שהיה יכול לגרום למשחק להיראות אחרת.

זכייתה של הגברת הזקנה בגביע היא השלישית ברציפות, והיא הופכת לקבוצה האיטלקית הראשונה בהיסטוריה שרושמת הישג כזה. במחזור הבא יוכלו הביאנקונרי להבטיח גם את האליפות נגד קרוטונה.


יובנטוס חוגגת באולימפיקו
יובנטוס חוגגת באולימפיקו


הרכבים

יובנטוס: נטו, אנדראה ברצאלי, ליאונרדו בונוצ'י, ג'יורג'יו קייליני, דני אלבס, תומאס רינקון, קלאודיו מרקיזיו, אלכס סנדרו, פאולו דיבאלה (למינה 78), גונסלו היגוואין, מריו מנדז'וקיץ'.
 

לאציו: תומאס סטרקושה, באסטוס (פליפה אנדרסון 53), וואלאס, סטפן דה פריי (לואיס אלברטו 69), לוקאס ביגליה, מרקו פארולו (ראדו 21), סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ', סנאד לוליץ', צ'ירו אימובילה, קייטה בלדה, דושאן בסטה.


מהלך מהשחק


דקה 6: כמעט שער ללאציו:
באלדה קיבל כדור באגף שמאל ובעט תוך כדי נפילה לקורה הימנית של נטו.


דקה 12: 0:1 ליובנטוס: אלכס סנדרו השתלט על כדור והגביה לדני אלבס שחדר לרחבה. האחרון לא התקשה ובאלגנטיות שלח מהאוויר פנימה.


דקה 25: 0:2! כדור קרן פגש את ראשו של אלכס סנדרו שהחליק בקלילות לליאונרדו בונוצ'י והאחרון לא התבלבל בתוך רחבת החמש של העיטים.


דקה 56: שוב מצב קורץ ללאציו: אימובילה נגח כדור מטרים ספורים מהשער, אך נטו הגיב באינסטינקט נהדר. מערכת עין הנץ אישרה כי הכדור לא עבר את הקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי