באלוטלי: "כדור הזהב? אצטרך להרוג את מסי ורונאלדו"

באלוטלי. יכול לתרום לנבחרת איטליה?
באלוטלי. יכול לתרום לנבחרת איטליה? | צילום: Gettyimages

חלוץ ניס לא יזכה לשחק במגרשו הביתי מול אורוגוואי, לאחר שלא זומן לסגל נבחרת איטליה: "יוצא כעת לחופשה, אפילו לא אצפה בגמר ליגת האלופות"

(גודל טקסט)
 נבחרת איטליה תפגוש בעוד כעשרה ימים את אורוגוואי למשחק ידידות בריביירה בניס, במגרשו הביתי של מריו באלוטלי – שלמרות תקוותו הגדולה נותר מחוץ לסגל של ג'אמפיירו ונטורה. 

"סופר מריו" קיווה לשוב למדי ה"אזורי" לאחר כשלוש שנים, לא שותף במדים הלאומיים מאז מונדיאל 2014, וגם עונת שיא בצרפת לא הספיקה לו כדי לשוב. מי שכן זומנו לחלק ההתקפי הם סטפן אל שערוואי מרומא, אדר מאינטר, מאנולו גביאדיני מסאות'המפטון ולצדם כוכבים כמו אנדרה בלוטי מטורינו, צ'ירו אימובילה מלאציו ולורנצו אינסינייה מנאפולי. שחקן נוסף שחוזר הוא ריקרדו מונטוליבו, קשר מילאן שהתאושש מפציעה ארוכה. ארבעה ימים לאחר המשחק מול אורוגוואי, איטליה תפגוש במוקדמות המונדיאל את ליכטנשטיין.



| #Ventura has named a 26-man squad for the upcoming fixtures with #Uruguay and #Liechtenstein.
https://t.co/0PU6jsAPH0#VivoAzzurropic.twitter.com/cuZlnOgl6w

— Italy (@azzurri) May 27, 2017

 

אם הוזכרה לעיל אכזבתו של באלוטלי מאי הזימון, החלוץ התראיין אתמול (שישי) והתייחס לאפשרות שיזכה בכדור הזהב: "אני אצטרך להרוג את רונאלדו ומסי בשביל זה", אמר על השניים שחולקים ביניהם את הפרס ב-9 השנים האחרונות.

עוד אמר כוכב ניס, שבזכות 15 שעריו ב-23 משחקים ששותף הוביל את קבוצתו למקום השלישי בצרפת: "אני יוצא כעת לחופשה ואפילו לא אצפה בגמר ליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי