אחיו של דונארומה: "לא אוהדי מילאן אלו שמקללים"

דונארומה
דונארומה | צילום: AFP

השוער הצעיר שלא יאריך את חוזהו ויעזוב בקיץ 2018, נמצא תחת מתקפה וזכה לסיוע ממשפחתו: "הוא בדיוק כמו כל אחד מכם, אתם לא יודעים דבר". יובנטוס וריאל מדריד עוקבות אחר ההתפתחויות

(גודל טקסט)
 ג'אנלואיג'י דונארומה הודיע אתמול שהוא לא יאריך את חוזהו במילאן, וכעת כל המועדונים הגדולים בעולם עוקבים מקרוב ובוחנים את האפשרות לצרף את השוער בן ה-18 – שממזמן נחשב לדבר הגדול הבא וישתחרר מחוזהו בקיץ 2018.

דונארומה ערך את הופעת הבכורה במדי הרוסונרי כבר בגיל 16, דבר חריג מאוד ברמות הגבוהות ושכמובן בנה את דונארומה ומיקם אותו בטופ העולמי בגיל כל כך צעיר, וסיבות אלו כמובן מן גם גורמות לתגובה קשה מצד אוהדי מילאן, שרואים בדונארומה בוגד לאור רצונו לעזוב בגיל כה צעיר ולא מן הנמנע שיהיה מחליפו של ג'אנלואיג'י בופון ביובנטוס, הרי שהשוער הוותיק של הגברת הזקנה רמז כי ייתכן שיפרוש לאחר המונדיאל בקיץ הבא.

 

 אחיו של דונארומה, אנטוניו, השתמש בחשבון האינסטגרם כדי להרגיע את הרוחות וכתב: "אני פונה לכל האנשים שאין להם דבר לומר אלא להעליב את ג'יג'יו והמשפחה, הוא אוהד מילאן מילדות וזה היה חלום שלו ללבוש את החולצה של מילאן. הוא תמיד היה גאה לשחק עבור המועדון ונתן את הנשמה, הוא בכה אחרי כל הפסד. עד אתמול הייתם כולכם בעדו, אבל כעת, מבלי שאתם יודעים דבר, אתם מעליבים את כל המשפחה וכותבים דברים שאנחנו לא מאחלים לשונאים שלנו".



דונארומה. "לא מאחלים כך אפילו לשונאים שלנו"  (AFP)


לאלו שתמכו בו ושלחו הודעות, אני רוצה לומר לכם שאתם מבינים את האדם שהוא. כל דבר שהוא עשה או אמר היה למען מילאן. הכי חשוב שג'יג'יו הוא אוהד בדיוק כמו כל אחד אחר ואלו שמעליבים אותו הם לא אוהדי מילאן. אתם יכולים כעת להגיב ולקלל, אבל השאירו את המשפחה שלנו מחוץ לזה".


בשלב זה עדיין לא ברור אם דונארומה ישמש כשוער הראשון של מילאן גם בעונה הקרובה ויעזוב לאחר מכן, או שמא הרוסונרי יעדיפו למכור אותו במחיר מקסימלי מבחינתם. יובנטוס כאמור מעוניינת מאוד בשוער בתור יורש אפשרי לבופון, ובנוסף גם ריאל מדריד לוטשת עיניים ונחשבת למועמדת בכירה לקלוט את דונארומה הצעיר לאחר שעסקת דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד לא אמורה לצאת אל הפועל. לא מן הנמנע שגם ברצלונה וארסנל יבחנו את האפשרות לצרפו כראייה לטווח ארוך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי