יובנטוס: סנדרו יישאר ודנילו סיכם, מגן מילאן יגיע?

אלכס סנדרו
אלכס סנדרו | צילום : GettyImages

דיווח: המגן הברזילאי דחה את הצעתה של צ'לסי ויהפוך למשתכר השלישי הגבוה בקבוצה. דנילו על סף סיכום במוועדון, שמעוניין לצרף את מתייה דה צ'ליו

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים היום (שבת) שמגנה השמאלי של יובנטוס, אלכס סנדרו, החליט להאריך את חוזהו בגברת הזקנה. הברזילאי חוזר על ידי צ'לסי בשבועות האחרונים, כשאנטוניו קונטה רצה לחזק את האגף השמאלי ולכן הציע 70 מיליון יורו על השחקן שהביא לטורינו, כשאימן את יובנטוס.

מסימיליאנו אלגרי וראשי יובנטוס ממש לא רצו לוותר על שירותיו של המגן הברזילאי, ודחו לא מעט הצעות אטרקטיביות כדי להשאירו בקבוצה. כאמור, סנדרו החליט לוותר על המעבר לבירת אנגליה, בתמורה לחוזה חדש באלופת איטליה. המגן צפוי להרוויח 106 אלף יורו לשבוע, ובכך יהפוך למשתכר השלישי בגובהו במועדון, אחרי גונזלו היגואין ופאולו דיבאלה.

הגברת הזקנה מעוניינת לחזק את האגף השמאלי, למרות החלטתו של אלכס סנדרו, ו-מתייה דה צ'ליו ממילאן עשוי לקבל הצעה. המגן האיטלקי גדל במילאן, אך מעוניין לעזוב את הקבוצה, כשחוזהו מסתיים בקיץ 2018. יובנטוס הגישה הצעה עבור שחקן הנבחרת האיטלקית כבר בקיץ שעבר, אך הרוסונרי דחו את ההצעה.

כעת המצב נראה שונה, כשבמילאנו מבינים שלא יצליחו להשאיר את דה צ'ליו במועדון. בסן סירו מעדיפים למכור את מגן נבחרת איטליה בקיץ הנוכחי, כדי שיוכלו להרוויח על שחקן בינלאומי ויובנטוס עשויה להציע כ-10 מיליון יורו על דה צ'ליו. 

מתייה דה צ'ליו. יגיע לגברת הזקנה? (gettyimages)
מתייה דה צ'ליו. יגיע לגברת הזקנה? (gettyimages)

בתוך כך, דנילו בדרך להתאחד עם אלכס סנדרו, לאחר שסיכם ביובנטוס. מגנה הברזילאי של ריאל מדריד, שאמור להחליף את דני אלבס ששוחרר השבוע מהקבוצה, הגיע להבנות עם ראשי יובנטוס לחמש עונות וירוויח כחמש מיליון יורו בעונה.

ריאל מדריד מוכנה לשחרר את דנילו, ששימש כמחליפו של דני קארבחל, תפחית מדרישתה המקורית של 30 מיליון יורו ותתפשר על 20 מיליון יורו.

דנילו. בדרך להתאחד עם אלכס סנדרו (gettyimages)
דנילו. בדרך להתאחד עם אלכס סנדרו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי