הפסד מביך לדורטמונד ופיטר בוס, רומא ומילאן דרסו

פיטר בוס
פיטר בוס | Gettyimages

משחקי האימון ברחבי אירופה נמשכים והחבורה של אקס מכבי ת"א ספגה 3:2 מול אסן מהליגה הרביעית בגרמניה. הרוסנרי חגגו בשווייץ, והרומאים כבשו שמיניה

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורגל מרחבי הגלובוס ממשיכות בהכנות לקראת עונת 2017/18, וכמעט כל ערב נערכים מגוון משחקי אימון. היום היתה זאת מילאן לגבור על לוגאנו השוויצרית 0:4. מוקדם יותר הודיעו הרוסונרי רשמית על הארכת חוזהו של ג'אנלואיג'י דונארומה, כך שהם סוגרים יום מוצלח למדי מבחינתם.

כבר בדקה השניה היה זה פטריק קטרון בן ה-19 להבקיע, והשער הבא במשחק הגיע רק כעבור 61 דקות מרגליו של ג'ובאני קרוקיטה. חוסה סוסה כבש את השלישי בדקה ה-84, ובדקה ה-90 חתם גוסטבו גומס את תוצאת המשחק.

קבוצה איטלקית אחרת, רומא, מצאה יריבה נחותה בהרבה והביסה בחוץ 0:8 את פינצולו קמפיליו מליגת החובבים האיטלקית. גם בחודש יולי אשתקד נפגשו שתי הקבוצות למשחק אימון, ואז זה נגמר 0:16 כך שהמארחת יצאה בזול.

בורוסיה דורטמונד גם היא שיחקה הערב, והבחורים של פיטר בוס הובכו 3:2 באסן מול הקבוצה המקומית מהליגה הרביעית. בנימין באייר העלה את המארחת ליתרון בדקה השלישית אך אובמיאנג השווה כעבור 27 דקות. באייר הוריד את הביתיים למחצית ביתרון, ומרצל פלצק קבע 1:3 לפני שעוסמן דמבלה צימק בדקה ה-63. רוב כוכביה של מחזיקת הגביע הגרמני שותפו במהלך המשחק.

פיטר בוס. הפסד מביך
פיטר בוס. הפסד מביך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי