מילאן ויובנטוס סיכמו על מעברו של בונוצ'י, יחתום לחמש שנים

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | Gettimages

הבלם קרוב מתמיד להשלים את המעבר, שיושלם אחרי ביצוע הבדיקות הרפואיות. באיטליה חושפים: היחסים הרעים עם אלגרי הובילו לפרידה

(גודל טקסט)

ההעברה הסנסציונית של הקיץ קרובה להיות רשמית כשבלם יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י, קרוב מתמיד למילאן. הערב (שישי) הגיעו שתי היריבות הגדולות לסיכום, והמהלך יושלם כשבונוצ'י ישלים את הבדיקות הרפואיות ויחתום אז לחמש שנים בשורות הרוסונרי.

מוקדם יותר הגיע שחקן נבחרת איטליה בן ה-30 למשרדי מועדונו העתידי והתקבל שם בתלהבות על ידי מאות אוהדים. הקפטן האגדי של הגברת הזקנה אלסנדרו דל פיירו לא הסתיר את הפתעתו הרבה מן המהלך כשאמר לרשת סקיי: "לא ציפיתי לזה, זה הגיע משום מקום. בהתחלה הייתי בטוח שזאת בדיחה. אני רק אגיד שזה מאוד, מאוד מפתיע".

לפי דיווחים, מערכת היחסים הרעועה בין בונוצ'י למאמן מסמיליאנו הובילה לעזיבתו של הבלם המצטיין כשבנוסף לתקרית בפברואר האחרון בה ביקר השחקן את אלגרי וסופסל, לגמר ליגת האלופות האחרון בקארדיף בו הובסה הגברת הזקנה 4:1 על ידי ריאל מדריד, היה משקל רב בנושא.

במהלך ההפסקה, במצב של 1:1 בין שתי הקבוצות, בונוצ'י ודני אלבס תקפו את פאולו דיבאלה. החלוץ הצעיר שקיבל צהוב כבר בדקה ה-12, הציג יכולת חלשה והשניים לא היססו לרדת עליו. ובחדר ההלבשה התפתחה מהומה שכללה גם את אלגרי ואת אנדראה ברצאלי שהגן על הארגנטינאי. מאז, הוחלט באלופת איטליה למכור את שני שחקני ההגנה הסוררים.


דל פיירו עם בונוצ'י. זה הגיע משום מקום (Gettyimages)

מאז הספיק אלבס לחתום בפאריס סן ז'רמן כשגם לבלם נבחרת איטליה היו הצעות, בין השאר ממנצ'סטר סיטי ומצ'לסי אותה מאמן מאמנו לשעבר אנטוניו קונטה. עם זאת, רצונה של אישתו להישאר בארץ המגף הכריע ומילאן הייתה המועמדת היחידה שביכולתה הכלכלית לרכוש את השחקן.

בונוצ'י יצטרף למתיאו מוסאקיו, אנדראה קונטי וריקרדו רודריגס שיחזקו את הגנת הרוסונרי בעונה הקרובה, בנוסף להחתמות של פרנק קסי, הקאן צ'לנהאנולו, אנדרה סילבה, פאביו בוריני כשגם הקשר הארגנטינאי לוקאס ביגליה צפוי לחתום בקרוב במועדון. 


בונוצ'י ואלגרי. מערכת היחסים הרעועה הובילה לפרידה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי