דוגלאס קוסטה הוצג רשמית במדי יובנטוס

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | אתר רשמי

הקשר הברזילאי, שהושאל לאלופה האיטלקית: "זה המועדון המושלם עבורי", מעוניין להשאיר את חותמו בקבוצה: "זהו פרויקט בעל פוטנציאל עצום. מאמין שאסתגל"

(גודל טקסט)
עכשיו זה סופי. דוגלאס קוסטה חתם היום (שני) רשמית ביובנטוס. הקשר הברזילאי הושאל לגברת הזקנה לאחר קדנציה לא מוצלחת בבאיירן מינכן.


לאחר החתימה קוסטה אמר לאתר הרשמית של הקבוצה: "עקבתי אחרי יובנטוס כמה שנים מרחוק, וקפצתי על ההזדמנות ברגע שהם גילו בי עניין". הקשר המשיך וסיפר: "וידאל ואלכס סנדרו סיפרו לי על התשוקה והערצה של האוהדים, אני מקווה עם הזמן להפul לאחד האהובים עליהם".



על הגעתו לגברת הזקנה: "זה המועדון המושלם עבורי. זהו פרויקט בעל פוטנציאל עצום ואני נרגש להיות חלק מזה. זו תקופה קריטית עבור המועדון, לאחר שהגיעו לשני משחק גמר ליגת האלופות בשלוש שנים. המונדיאל יתקיים בקיץ הבא, וזו הזדמנות מצוינת עבורי להוכיח את עצמי".


התאמה לאיטליה: "הליגה האיטלקית חזקה ותחרותית, אני מקווה לבחון את עצמי בסגנון משחק כזה פיזי, ומאמין שאסתגל לזה. שיחקתי בשחטאר דונייצק באגף ימין ובבאיירן בשמאל, ככה שאני מאושר בכל אחד מהאגפים. עדיין לא יצא לנו לדבר על טקטיקה, אבל זו החלטת המאמן היכן אשחק ואתן את כל כולי מתי שאשחק".

We ♥️ @douglascosta! #BemvindoDouglaspic.twitter.com/qwHmXQ4Ivv

— JuventusFC (@juventusfc) July 17, 2017

כזכור, קוסטה החל את דרכו את בגרמיו הברזילאית בגיל 11, ובשנת 2008 כשהיה בגיל 18 ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת. בינואר 2010 הקשר המוכשר חתם על חוזה לחמש עונות במעצמה האוקראינית במדיה ערך 141 הופעות וכבש 29 שערים.


לאחר הופעות מרשימות במדי שחטאר בליגת האלופות, השחקן חתם ביולי 2015 בבאיירן מינכן. קוסטה זכה במדי הבאוורים בשתי אליפויות, לבש את החולצה האדומה 50 פעמים וכבש שמונה שערים. כמו כן, שחקן הכנף שיחק 21 פעמים במדי נבחרת ברזיל וכבש שלושה שערים. 

Noticed that @douglascosta is running our Instagram today?!

Follow him step by step on our Story (profile: Juventus) pic.twitter.com/IPA75BAcqB

— JuventusFC (@juventusfcen) July 17, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי