בונוצ'י: "לא הרגשתי חשוב ביובנטוס בעונה האחרונה"

לאונרדו בונוצ'י מוצג במילאן
לאונרדו בונוצ'י מוצג במילאן | טוויטר

הבלם שעזב את הביאנקונרי בסערה אחרי שבע שנים ועבר למילאן סיפר: "האירוע בפורטו היה הקש ששבר את גב הגמל". אלגרי אמר לאחר מכן: "הוא החליט לעזוב, זה קורה"

(גודל טקסט)
 מסימליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס, התייצב הלילה (בין שישי לשבת) למסיבת עיתונאים בארצות הברית לקראת משחק הראווה של הקבוצה מול ברצלונה (ראשון, 01:00 בספורטHD1) ולצדו ישב הרכש החדש מתיה דה שיליו שעבר למילאן ושוחח לראשונה עם התקשורת.


למרות זאת, הסיפור המדובר עדיין היה מעברו של לאונרדו בונוצ'י וגם מאמן הגברת הזקנה לא יכול היה שלא להתייחס לכך: "דברים כאלו קורים בכדורגל, שחקנים לפעמים רוצים לשנות את המצב. המעבר שלו למילאן היה מהיר, הוא פשוט החליט לעזוב ולעבור הלאה".



OFFICIAL: @mattia_desci will be wearing shirt number 2️⃣ next season #CiaoAmericapic.twitter.com/Ph36WHzoQo

— JuventusFC (@juventusfcen) July 21, 2017


דברים אלו של אלגרי הגיעו מספר שעות לאחר שבלם הרכש של מילאן, שנרכש תמורת 42 מיליון יורו, התחיל לספר על העונה האחרונה שלו בביאנקונרי – ואלו לא היו דברים שמישהו חשב שיישמע מבלם הקבוצה בשבע השנים האחרונות. "אנשים חשבו שזו תקרית חד פעמית, אבל האמת היא שזה פשוט היה הקש ששבר את גב הגמל – היו אירועים גם לפני כן", אמר בונוצ'י בהתייחסות ראשונה להשעייתו ממשחק האלופות מול פורטו בפברואר האחרון, אז נראה שהקרע כבר היה גדול ועמוק מדי. "כדי לתת מעצמי 100 אחוז אני צריך להרגיש חשוב, וזה משהו שביובנטוס היה חסר לאחרונה".

Da oggi ufficialmente un giocatore del Milan! / From today I'm officially an AcMilan player. #LB19#HungrierThanEverpic.twitter.com/qmzEF92WSK

— Leonardo Bonucci (@bonucci_leo19) July 21, 2017


"אני לא מרגיש כמו בוגד", הוסיף בונוצ'י, "בחיים יש שינויים ודלתות נפתחות ונסגרות. אחרי שבע שנים באותה קבוצה אתה מקווה לעזוב בצורה יפה. החלטנו לסיים את ההתקשרות אחרי שדברים השתנו בחודשים האחרונים. לא היה לי קל לעזוב, אבל אחרי כל מה שנתתי ליובנטוס אני ממש לא מרגיש כמו בוגד"


במסיבת העיתונאים להצגת דה שיליו נשאל המגן על הקיץ הסוער שעובר על האקסית, מילאן, ואמר בקצרה: "זה נהדר לראות שהמועדון משפר את עצמו. יש לי את הכבוד הגדול להיות חלק מיובנטוס ולהתאחד עם אלגרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי