ארגנטינה ניצחה את ברזיל אחרי חמש שנים עקרות

שחקני ארגנטינה
שחקני ארגנטינה | Gettyimages

שער של מרקדו (45) סידר לאלביסלסטה 0:1 וניצחון ראשון על הסלסאו מאז 2012 במשחק הבכורה של המאמן החדש. 90 דקות למסי, ניימאר לא היה בסגל של המפסידה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

כמה שחיכו בארגנטינה למאמן שיעיר את הנבחרת. אחרי טאטה מרטינו ואדגרדו באוסה האפרוריים מונה בשבועות האחרונים חורחה סמפאולי למאמן האלביסלסטה במטרה להציל את ההידרדרות ולהוביל את סגנית אלופת העולם למונדיאל 2018 ברוסיה.


התוצאות של החילוף על הקווים הורגשו מיד. המאמן האנרגטי ערך היום (שישי) את משחק הבכורה שלו וכבר סידר לארגנטינה 0:1 על ברזיל במשחק ידידות באצטדיון הקריקט במלבורן לעיני כ-90,000 צופים נלהבים. 





כמצופה, הארגנטינאים פתחו את המשחק עם התלהבות רבה והגיעו לכמה מצבים הבקעה מסוכנים, אבל אנחל די מריה רק הרעיד את הקורה. ממש לפני השריקה להפסקה הם באו על שכרם כשגבריאל מרקדו הגיע ראשון לריבאונד ומשלושה מטרים דחק את הכדור פנימה ובעצם קבע את תוצאת המשחק. 



עכשיו העיניים של הארגנטינאים מופנות למשחק החשוב באוגוסט מול אורגוואי במוקדמות המונדיאל כשניצחון יכול לעלות אותם לאחד מארבעת המקומות הראשונים, שיובילו בסוף הקמפיין ישירות לרוסיה. ברזיל, שכבר הבטיחה את המקום בטורניר, תנסה להשאיר את ההפסד מאחוריה ולהמשיך בכושר המצוין מאז מינויו של צ'יצ'ה.


הרכבים
א
רגנטינה: סרחיו רומרו, ג'ונתן מאידנה, ניקולה אוטמנדי, גביראל מרקאדו (עמנואל מאמאנה, 75), אבר באנגה (מנואל לנסיני, 82), לוקאס ביליה, גומס (ניקולאס טגליאפיקו, 52), פאולו דיבאלה (גואידו רודריגס, 69), ליאו מסי, אנחל די מריה, גונסאלו היגוואין (קרלוס קוריאה, 46).


ברזיל
: ווברטון, פאגנר (ראפיניה, 73), טיאגו סילבה, ז'יל, פליפה לואיס, פאוליניו (ז'וליאנו, 82), פרננדיניו, רנאטו אוגוסטו (דוגלאס קוסטה, 66), וויליאן, פליפה קוטיניו, גבריאל ז'סוס.


ליאו מסי. ניצחון על הסלסאו (gettyimages)

ליאו מסי. ניצחון על הסלסאו (gettyimages)


מהלך המשחק


 דקה 6 – פאולו דיבאלה העביר כדור גדול אל אנחל די מריה, הקשר חדר לעומק הרחבה, ומזווית קשה בעט אל קורת השער.


דקה 18 – רנאטו אוגוסטו הגיע לכדור רוחב ומ-16 מטרים שלח כדור אדיר שחלף מעל שער ארגנטינה



דקה 23 – הזדמנות נהדרת לברזיל. וויליאן מצא את קוטיניו שהגיע לאחד על אחד מול רומרו אך התמהמה ונבלם על ידי ההגנה
.


דקה 38
– מסי הגביה כדור חופשי, היגוואין נגח מקרוב, השןער היה במקום וקלט.


חורחה סמפאולי. בכורה מוצלחת (gettyimages)

חורחה סמפאולי. בכורה מוצלחת (gettyimages)


דקה 40 – די מריה בעט כדור חזק מקצה הרחבה, השוער הברזילאי הדף לקרן.


דקה 45, 0:1 לארגנטינה – די מריה הגביה לרחבה, אוטמנדי נגח לקורה ומרקאדו עט על הריבאונד ומקרוב בעט פנימה.  


דקה 47 –
וויליאן שלח כדור חופשי היישר לתוך החומה.


דקה 62
– גבריאל ז'סוס קיבל כדור עומק והמשיך, הכדור כבר עבר את רומרו, אך באורח פלא, פגע בקורה. הריבאונד הגיע לוויליאן, שירה לקורה השנייה. פשוט מדהים. שתי החמצות השנה במהלך אחד. 


 דקה 79 – וויליאן שלח כדור רוחב מסוכן, אך לא הייתה שם רגל ברזילאית מסיימת.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי