דייגו קוסטה: "שחקנים חששו מהרחקה לפני איטליה"

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

חלוץ נבחרת ספרד, שכבש ב-1:2 במקדוניה, הסביר את הירידה ביכולת. במשחק המוקדמות הבא ה"לה רוחה" תארח בברנבאו את האזורי, לקרב על פסגת הבית. איסקו: "בידיים שלנו אם נסיים ראשונים"

(גודל טקסט)
ב ספרד התקשתה לנצח אתמול את מקדוניה, אבל עשתה זאת בסופו של דבר עם 1:2 במשחק חוץ – ואחרי שאיטליה גברה על ליכטנשטיין 0:5 ועלתה לראשות הבית בזכות הפרש שערים טוב יותר, המשחק ביניהן ב-2.9 הולך להיות רותח – כראוי לקרב על הכרטיס היחיד שמעניק עלייה ישירה למונדיאל.


מאמן "לה רוחה" ז'ולן לופטגי קרא לאוהדי ספרד ליצור אווירה דומה לזו של משחקי ריאל מדריד בליגת האלופות בסנטיאגו ברנבאו, שם יתקיים המשחק נגד איטליה: "יכולנו לעלות ל-0:3 שהיה גומר את המשחק. אני חושב שאנחנו צריכים עכשיו לצאת לחופשת הקיץ ולקחת הרבה אוויר, כי מיד אחרי שהפגרה תסתיים יש לנו משחק ענק מול איטליה".


ספרד שיחקה מצוין במחצית הראשונה ונהנתה משערים של דויד סילבה ודייגו קוסטה, אבל הייתה גרועה בשנייה. "מארקה" הדגיש את היכולת הטובה של איסקו וכתב: "עוד לילה קסום לאיסקו". קשר ריאל מדריד בישל שער ראשון בנבחרת ב-20 משחקים והיה במרכז כל המהלכים של ה"לה רוחה". 


1 – @isco_alarcon ha asistido por primera vez como internacional en los 20 partidos que ha disputado con la @SeFutbol. Estreno. pic.twitter.com/nUQ3XVobzu

— OptaJose (@OptaJose) June 11, 2017


אחרי המשחק אמר איסקו: "סיימתי את העונה מצוין. הביטחון שיש לי הוא המפתח להצלחה. זו כנראה העונה הכי טובה שלי בקריירה, כי הייתי שחקן הרכב בריאל מדריד שהייתה לה עונה גדולה ואנחנו קרובים להארכת החוזה שלי". על המשחק נגד איטליה אמר: "זה הולך להיות המשחק הכי חשוב במוקדמות. זה בידיים שלנו אם נסיים ראשונים".


דייגו קוסטה, שבשבוע שעבר הטיל פצצה כשחשף כי שוחרר מצ'לסי על ידי אנטוניו קונטה בהודעה, העדיף להתעסק בנבחרת ספרד ולא בעתידו: "היה לנו ברור שיהיה לא קל בחוץ מול מקדוניה. השחקנים בנבחרת שחששו מצהוב שירחיק אותם נגד איטליה נזהרו מאוד".


ג'ורדי אלבה הוסיף: "הצוות המקצועי מאמין בי ולכן הרגשתי טוב מאוד במשחק. מקדוניה סיכנה אותנו וטוב שלקחנו את שלוש הנקודות. הפרש השערים היה פחות חשוב כאן, כי ננסה לנצח את איטליה בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי