דה ביאסי: "אמרתי לשחקנים שננצח בישראל 0:3"

נבחרת אלבניה חוגגת מול ישראל
נבחרת אלבניה חוגגת מול ישראל | צילום: ערן לוף

נבחרת אלבניה חוגגת את השלישייה המרשימה באצטדיון בחיפה, המאמן הוסיף: "אני כועס כי הגיע לנו לכבוש ארבעה שערים". המגן אלסעיד היסאי: "הוכחנו שב-11 על 11 אנחנו טובים יותר מישראל"

(גודל טקסט)
כמה מפתיע, האלבנים מרוצים עד מאוד מה-0:3 המהדהד בישראל. התקשורת האלבנית מלגלגת על חמדי סליחי, החלוץ ששיחק בליגה הישראלית בעבר והזהיר ערב המשחק: "הנבחרת שלנו צריכה להיות מרוצה מתיקו". עיתוני אלבניה ציטטו כותרות בישראל על ביזיון ואסון והוסיפו: "הישראלים זלזלו באלבניה וקיבלו על הראש".


מגן נאפולי אלסעיד היסאי עקץ אחרי המשחק: "הוכחנו שאנחנו נבחרת גדולה ושב-11 נגד 11 אנחנו הרבה יותר טובים מישראל. אני מקווה שג'אני דה ביאסי יישאר המאמן שלנו, אבל ההחלטה בידיים שלו".


דה ביאסי הוסיף לאחר מכן: "אחרי ההפסד לאיטליה אמרתי לשחקנים שאנחנו ננצח בישראל 0:3. חבל מאוד שלא כבשנו את הרביעי ואני כועס על כך, כי הגיע לנו. כולם ראו את ההבדל הגדול בין שתי הנבחרות. אנחנו רצינו לנצח את המשחק הזה. הייתה לנו הזדמנות לאמן את הנבחרת במשך שבועיים ולא כמו תמיד שאני רואה אותם פעם בשלושה חודשים, ואת ההבדל אפשר היה לראות".



סאדיקו חוגג על הנבחרת (ערן לוף)


אחת העיתונאיות ביקשה מהמאמן חיבוק אחרי המשחק ואמרה לו: "עכשיו אתה בלב של כל האלבנים". זה היה אמור להיות המשחק האחרון של דה ביאסי בנבחרת לאחר ריב עם נשיא ההתאחדות, אבל נראה שהוא יישאר בתפקיד.


טאולנט ג'אקה שלא זומן למשחק בשל עימות עם דה ביאסי העלה ברכות באינסטגרם על הניצחון. באתר של אופ"א פרגנו לשערים של ארמנדו סאדיקו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי