צפו: 1:3 לספרד על פורטוגל בדרך למקום הראשון בבית

סאול חוגג שער בנבחרת ספרד הצעירה
סאול חוגג שער בנבחרת ספרד הצעירה | צילום: AFP

יורו עד 21: סאול, סנדרו ו-וויליאמס כבשו ללה רוחיטה שצריכה תיקו במחזור הבא כדי להבטיח את רשות הבית. ברומה צימק בשער אדיר. 2:2 בין סרביה למקדוניה, שסיימו את דרכן בטורניר

(גודל טקסט)
המחזור השני באליפות אירופה עד גיל 21 המשיך הערב (שלישי) בבית ב' כשבמוקד גברה ספרד 1:3 על פורטוגל בקרב על רשות הבית. במשחק נוסף סרביה ומקדוניה נפרדו ב-2:2 שסיים כמעט בוודאות את דרכן בטורניר.




פורטוגל – ספרד 3:1
האלופה המכהנת עשתה צעד נוסף לעבר שמירה על התואר, וכעת היא צריכה רק תיקו במחזור הבא כדי להבטיח את המקום הראשון בבית, כשפורטוגל דווקא הפורטוגלים פתחו טוב יותר את המשחק בשליטה כמעט מוחלטת, אבל בדקה ה-20 הגיע סאול שבמבצע אישי נהדר התגבר על ההגנה ופרץ לרחבה ובעט לשער, הכדור פגע ברגל של אדגר לה שהפתיע את השוער ברונו וארלה בדרך ל-0:1.


השער כנראה העיר את שחקניו של אלברט סלאדס שמאותו רגע נראה הרבה יותר טוב והגיעו להזדמנויות, אך רק בדקה ה-64 ג'רארד דאולופאו קיבל כדור עומק ופרץ בימין כדי לשלוח כדור רוחב לחברו ממחלקת הנוער של ברצלונה סנדרו רמירס שקבע מקרוב 0:2.



סנדרו וספרד המשיכו לחגוג (AFP)


ברומה עוד הפיח תקוות בליבם של הסלסאו כשבדקה ה-77 כבש שער אדיר בבעיטת וולה כ-20 מטרים מהשער וצימק ל-2:1, אבל אינייאקי וויליאמס שנכנס כמחליף במקום סנדרו קבע 1:3 עמוק בתוספת הזמן, ושלח את הפורטוגלים להיאבק על הכרטיס שיעלה אותה לחצי הגמר מהמקום השני כסגנית הטובה ביותר. במחזור הבא תפגוש פורטוגל את מקדוניה, כשלה רוחיטה תתמודד מול סרביה.


סרביה – מקדוניה 2:2
שתי הנבחרות נפרדו בחלוקת נקודות שקברה כמעט סופית את הסיכויים של השתיים לעלות לשלב הבא. הסרבים עלו ראשונים ליתרון אחרי שבדקה ה-24 מיאט גאצ'ינוביץ' מאיינטרכט פרנקפורט השתלט על כדור שנהדף על ידי ההגנה המקדונית אחרי מהלך התקפי, וכבש מקרוב את ה-0:1.

היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-64, אז השווה אניס ברדחי מהנקודה הלבנה ובדקה ה-82. ניקולה גיורגייב המחליף קיבל כדור ממריאן ראדסקי ובעט חזק מ-16 מטרים לרשת של וניה מילנקוביץ'-סאביץ' וקבע מהפך 1:2. כשכבר היה נראה שהמקדונים בדרך למהפך מרשים, אך בדקה ה-90 אנדאה זיבקוביץ' הרים כדור חופשי לרחבה אותו נגח הקפטן אורוש ג'ורג'ביץ' לשער וקבע 2:2. החלוץ אגב, משך בחולצה תוך כדי המהלך אך השופט אישר את השער למרות זאת.




תיקו שפגע בשתי הנבחרות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי