פורטוגל במקום השלישי בקונפדרציות אחרי מהפך מול מקסיקו

נבחרת פורטוגל
נבחרת פורטוגל | צילום: Gettyimages

שער עצמי של נטו העלה את הטריקולור ליתרון, אך שער של פפה בתוספת הזמן ופנדל מוצלח של אדריאן סילבה בהארכה עזר לאלופת אירופה לסיים את הטורניר בטעם טוב

(גודל טקסט)

 רגע לפני הגמר בין גרמניה לצ'ילה, פורטוגל גברה 1:2 על מקסיקו אחרי הארכה בקרב על המקום השלישי בטורניר.

אלופת אירופה הגיעה ללא הקפטן כריסטיאנו רונאלדו שעזב את הנבחרת אחרי חצי הגמר כדי לבלות זמן התאומים שנולדו לו במהלך הטורניר. פורטוגל פתחה טוב והגיעה ליותר מצבים מול השער של גיירמו אוצ'ואה ובדקה ה-17 שוער גרנאדה בעונה החולפת אף הדף מצויין פנדל של הרכש החדש של מילאן אנדרה סילבה.

חוסר המזל המשיך לרדוף את פורטוגל, ודווקא מקסיקו עלתה ליתרון כשבדקה ה-54 חאבייר הרננדס ניסה להגביה כדור מצד שמאל של הרחבה. לשמחתו של צ'יצ'אריטו הכדור פגע בבלם נטו וקבע 0:1 לטריקולטור. היתרון החזיק כמעט עד הסיום, אך דקה בתוך תוספת הזמן הגבהה נהדרת של ריקרדו קווארסמה מצאה את פפה בתוך הרחבה. הבלם בעט מהאוויר עם כל הלב את שער השיוויון ששלח את שתי הנבחרות להארכה.


פפה. שער בדקה ה-91 (Gettyimages)

בדקה ב-103 גלסון פרננדש בעט כדור מהאוויר שפגע בידו של המגן הימני מיגל לאיון. השופט שוב הורה לעבר הנקודה הלבנה ושוב סילבה ניגש לבעוט, כשהפעם היה מדובר באקס מכבי חיפה אדריאן סילבה. רק שבנגידו לחלוץ מילאן, הקשר בעט נהדר לפינה הימנית הגבוהה ולא השאיר סיכוי לאוצ'ואה בדרך ל-1:2 לסלסאו, שאמנם נשארו בעשרה שחקנים אחרי צהוב שני של נלסון סמדו (106) אך התוצאה נשמרה עד שריקת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי