בנש יחתום בבית"ר, אצילי יפתח מול טוזלה

בנש
בנש | צילום: עדי אבישי

מגן כפ"ס עולה לבירה ויחזק את בן שמעון. הקבוצה נחתה בבוסניה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הגיעה לבוסניה, שם תערוך שני אימונים לקראת המפגש הראשון נגד טוזלה במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים מהבירה מודעים לחשיבות של קמפיין אירופי טוב על מנת לבנות מסורת, כאשר צבירת נקודות עשויה לסדר הגרלה נוחה יותר אם המועדון ישיג את הכרטיס לאירופה גם בשנים הבאות.

בפן המקצועי, בבית"ר לא מרוצים ממצבת השחקנים שהעמיד אלי טביב, ואם זה לא מספיק הרי שבמשחק הקרוב ייאלץ המאמן רן בן שמעון להסתדר ללא עידן ורד, שמעון אבוחצירה ודוד קלטינס שעדיין לא כשירים במאה אחוז. יחד עם זאת, המגן, טל בנש סיכם עקרונית ויחתום בבית"ר ירושלים ביממה הקרובה. בנוסף, דני פרדה שיעזוב את הקבוצה לא התאמן והמועדון מנסה למצוא לו פיתרון. גם עומר נחמני לא בתוכניות ואם תגיע הצעה עבורו הוא ימצא את עצמו בחוץ. 

הלחץ הגדול בו נמצא בן שמעון היה ניכר באימון אתמול, לאחר שראה כי רועי זיקרי לא מבצע את התרגיל לשביעות רצונו גער בו ושאל: "עוד לא עשית את השינוי בראש משחקן נוער לשחקן בוגרים, לא נמאס לך להישאר באותו מקום?" 

בן שמעון כבר גיבש את ה-11 שמתוכננים לפתוח במשחק הקרוב. בוריס קליימן יעמוד כמובן בין הקורות כשצמד הבלמים צפויים להיות דן מורי וחסוס רואדה. בקישור ישתפו פעולה קובי מויאל בבכורה מחודשת יחד עם דן איינבינדר וקלאודמיר פריירה כאשר לידור כהן שתורגל במחנה האימונים לצידו של הקפטן והיה טוב ימתין על הספסל.

עומר אצילי שהעיד רק בתחילת השבוע בבוררות על ידי עורך הדין של המועדון, יפתח בצד ימין של ההתקפה הבית"רית ואיתי שכטר ימשיך בשפיץ.

בן שמעון, מבחן ראשון (דני מרון)
 

הרכב משוער

בוריס קליימן; שניר משען, דן מורי, חסוס רואדה, אורי מגבו; קובי מויאל, דן איינבינדר, קלאודמיר פריירה, עומר אצילי, ארסניו ואלפורט; איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי