רשמי: גיא לוזון פוטר ממכבי חיפה

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

המאמן סיים את דרכו לאחר שיחה עם הבעלים יעקב שחר והמנהל הטכני מו אלאך דקות ספורות לאחר ה-1:1 המאכזב מול הפועל אשקלון. לוזון: "אני מודה להנהלה ועוזב ברוח טובה". צפו בתקציר המשחק האחרון

(גודל טקסט)
גיא לוזון פוטר הערב (שבת) ממכבי חיפה. דקות ספורות לאחר ה-1:1 המאכזב מול הפועל אשקלון, נפגש המאמן עם הבעלים יעקב שחר והמנהל הטכני מו אלאך שהודיעו לו על סיום עבודתו במועדון. גם עוזר המאמן אסף נימני קיבל הודעה על סיום תפקידו במועדון.


במסיבת העיתונאים אמר המאמן בקצרה: "הגעתי למכבי חיפה מתוך אתגר גדול להפוך את שש השנים האחרונות לשנה יותר טובה.  לצערי זה לא הלך בידינו. יש לי רק מילים טובות לומר למועדון, לקהל ולכל מי ששיתף איתנו פעולה".




לוזון, שהחליף בתפקיד את רנה מולנסטיין בפברואר, סיים את עונת 2016/17 במקום השישי. גם העונה, למרות שקיבל תקציב גבוה והביא שחקנים מבטיחים הקבוצה לא הרשימה תחתיו ונכון לעכשיו היא עם 16 נקודות בלבד לאחר 13 מחזורים. בתקופתו בכרמל השיגה הקבוצה תשעה ניצחונות בלבד בליגת העל, הפסידה 14 פעמים ורשמה ארבע תוצאות תיקו.


כבר לאחר המשחק רמז המאמן: "מתסכל ומאכזב. כל מילה נכונה. לעולם לא אגיד מילה רעה על השחקנים שלי ואגיד שהם לא טובים. התוצאות שלנו הם מאוד מאכזבות. הרבה משחקים שיכולנו לנצח, אנחנו נענשים והיריבה באחוז ניצול מצבים מקסימלי".


היחסים עם האוהדים: "אין ספק שהאווירה לא אופטימלית, אבל להאשים את האווירה בתוצאות שלנו זה לא נכון. אנחנו צריכים להיות מספיק חזקים באופי. אנחנו משלמים על כל טעות".


האפשרות שייתפטר: "הכל נלקח בחשבון ואם אני הבעיה אני אפנה את המקום. נחשוב מה לעשות. יש לי אחריות על העובדה שלא ניצחנו משחקים. נחשוב ונראה. זה לא החלטה שלוקחים אותה בצורה פזיזה. אני מאוד מתוסכל מהתוצאות שלנו. אם יחליטו שאני הבעיה, אני אלך. אני בעצמי מאמין בשחקנים ובזה שאנחנו יכולים להביא את התוצאות המצופות".



יובל נעים (ערן לוף)
יובל נעים (ערן לוף)


מאמן הפועל אשקלון יובל נעים אמר מנגד: "אני בסך הכל מאוד מרוצה מהתוצאה. אם היינו מדויקים יכולנו לנצח, אבל אסור לנו להיות חזירים. מגיעה מילה טובה לשיפוט שהיה פנטסטי. מבחינתנו כל שבוע זה חג, מכבי חיפה אולי במצב לא כל כך טוב, אבל יש לה שחקנים מאוד מוכשרים ואנחנו מרוצים מתיקו".


על המשחק מול הפועל חיפה
: "אנחנו במצב שלנו צריכים לקחת נקודות מכל קבוצה. אנחנו מכבדים את כל היריבות, אבל רוצים לקחת נקודות. היינו רגילים למשחקים בשיכון המזרח והיום אנחנו קצת מאוכזבים מנקודה בסמי עופר, אז צריך לקחת הכל בפרופורציות".


על ינואר
: "בזמן האחרון איבנצ'יץ' עושה שינוי, ועד ינואר הכל יכול להיות. הוא טוב ומגיעה לו מילה טובה. עוד לא החלטנו שום דבר לגבי שינויים של שחקנים. בכדורגל הישראלי יכולים לקרות הרבה דברים בשעה אחת, אז איך אני אדע מה יקרה בחודש?".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי