מכבי תל אביב מגבירה את המגעים עם השוער אריאל הרוש

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

סוכנו של השוער נפגש שוב עם מנכ"ל הצהובים, בן מנספורד. במועדון מאמינים כי ראיקוביץ' יימכר עוד לפני היציאה למחנה האימונים ובכל מקרה הסרבי לא רוצה להמשיך. מאמצים לסגור את עסקאות קנדיל וקינדה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מעלה הילוך בכל הנוגע להחתמת שחקני רכש. אחרי החתמת איתי שכטר, נפגשו הבוקר (שלישי) במשרדי המועדון המנכ"ל בן מנספורד וסוכן השחקנים רונן קצב. על הפרק האפשרות שאריאל הרוש, שוער אנורתוזיס בעונה החולפת, יגיע לקריית שלום.

אחרי צירוף שכטר, במכבי תל אביב מבקשים להתמקד בהחתמתו של שוער לקבוצה בשל רצונו של הסרבי פרדראג ראיקוביץ' למצוא לעצמו אכסניה חדשה באירופה. על פי מקורבי השוער, הסרבי עושה את כל המאמצים לעבור למועדון אחר והעדיפות שלו היא להגיע לקבוצה באנגליה. בסביבתו מקפידים לאחרונה לומר: "רוב הסיכויים שראיקו לא יחזור לישראל".

כאמור, הרוש, שהנו שחקן חופשי, הוא המועמד המוביל להצטרף. לשוער, שהוזמן למשחק נגד ארגנטינה בעוד עשרה ימים, שאיפה לשחק בליגה בכירה יותר באירופה, אבל הוא לא פוסל אפשרות להגיע למכבי תל אביב. הרוש וסוכנו קצב דחו הצעה להמשיך באנורתוזיס, כשהפגישה היום לא הייתה הראשונה בנושא. 


אריאל הרוש עם תואר שוער העונה בקפריסין (אתר רשמי)

לפני שנתיים סירב הרוש להגיע למכבי תל אביב כשוער שני לראיקוביץ' ונושא הגעתו למכבי תל אביב תלוי בהחלטה שיעשה זאת כשוער הראשון ולא כאיש על ספסל המחליפים. במכבי תל אביב מאמינים כי עד ליציאת הקבוצה בעוד יותר משלושה שבועות למחנה אימונים בפולין היא תצליח למצוא מועדון לשוער הסרבי.

במועדון מנסים לקדם בימים הקרובים את נושא החתמתם של המגן מאור קנדיל מבני יהודה והקשר גדי קינדה מאשדוד בנוסחה של שחקנים וסכום כספי נמוך בשל מגבלות הפייר פליי שמחייבות צמצום משמעותי של הוצאות על דמי ההעברה. לפיכך, במועדון מחפשים עסקאות של שחקנים חופשיים, מושאלים או העברות בסכומים נמוכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי