המשטרה הודיעה שתפתח מחדש את החקירה נגד כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

אחרי הדיווח של "דר שפיגל" בסוף השבוע על כך שתקף מינית דוגמנית אמריקאית לפני תשע שנים, משטרת לוס אנג'לס הודיעה שתחדש את החקירה נגד כוכב יובנטוס. הפורטוגלי לא נכח באימון הקבוצה לקראת יאנג בויז

(גודל טקסט)

אחרי הדיווח ב"דר שפיגל" הגרמני בסוף השבוע על כך שכריסטיאנו רונאלדו תקף מינית אזרחית אמריקאית לפני תשע שנים, ב"דיילי מירור" פורסם הבוקר (שלישי) שהמשטרה החליטה לפתוח מחדש את החקירה בנושא. כזכור, הדוגמנית קתרין מאיורגה האשימה את הפורטוגלי שאנס אותה ב-13 ביוני 2009, ובלייב באינסטגרם שקיים עם עוקביו הכחיש את ההאשמות ואמר: "איך אומרים היום? פייק ניוז. רוצים להתקדם דרך השם שלי".

ממשטרת לאס וגאס נמסר בנושא: "המשטרה ענתה לקריאה בנוגע לתקיפה מינית ב-13 ביוני 2009. בזמן שהדיווח נלקח, הקורבן לא סיפקה לחוקרים את מקום האירוע ואת תיאורו של החשוד. נערכב בדיקה רפואית. בספטמבר 2018 התיק נפתח מחדש והחוקרים עוקבים אחר המידע שסופק על על ידי הקורבן. מדובר בחקירה מתמשכת ולא יפורסמו פרטים נוספים כרגע".

לאחר הדיווח בגרמניה עורך הדין של רונאלדו, שרץ ברגמן רכטסאנוולטה, אמר: "בלתי חוקי בעליל. זה מפר את זכויותיו האישיות של הלקוח שלנו כריסטיאנו רונאלדו בצורה חמורה במיוחד. זהו דיווח בלתי הולם של חשדות בתחום הפרטיות". הפורטוגלי אגב, לא נכח באימון יובנטוס לקראת המשחק מול יאנג בויז בליגת האלופות, שהיה הראשון מאז פורסמו ההאשמות כלפיו, אך ייתכן שמדובר ביום חופשי שקיבל מהצוות המקצועי בעקבות ההרחקה ספג במשחק הקודם נגד ולנסיה שימנע ממנו לשחק נגד הקבוצה השוויצרית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי