הפיזיולוג מולי אפשטיין מצטרף לאיגוד הכדורסל

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מנהל התחום המדעי בוועד האולימפי יעסוק גם בנושא חלוקת העומסים ותכנון תקופת ההכנה לקמפיינים הקרובים, ויעזור בהקמת מאגר באמצעותו יהיה ניתן לעקוב אחר נתוני השחקנים והתפתחותם לאורך השנים

(גודל טקסט)
מולי אפשטיין, אחד הפיזיולוגים הבכירים בישראל ומי שמנהל כיום את התחום המדעי בוועד האולימפי, הגיע להסכמה על שיתוף פעולה עם איגוד הכדורסל.

אחרי פגישה בה השתתפו עמוס פרישמן, יו"ר הועדה המקצועית באיגוד, מולי אפשטיין וגילי לוסטיג מנכ"ל הועד האולימפי, סוכם בין הצדדים על שיתוף הפעולה בתחום ההכנה הגופית והפן הפיזיולוגי, שמהווים לדעת כל הגורמים נקודת תורפה מהותית בתהליך הכנת כדורסלני העתיד.

בטווח הקרוב אפשטיין יהיה זמין לפניות ולהתייעצויות מצדם של מאמני הכושר של הנבחרות ויעסוק גם בנושא חלוקת העומסים ותכנון תקופת ההכנה לקמפיינים הקרובים.

בטווח הרחוק תיבנה שיטת עבודה בנבחרות ויוקם מאגר נתונים באמצעותו יהיה ניתן לעקוב אחר נתוני השחקנים והתפתחותם לאורך השנים.

 

כזכור, נבחרת ישראל תשחק ביום שישי במשחק ידידות מול אוקראינה ובשבוע הבא בחלון השלישי של מוקדמות גביע העולם מול יוון ובריטניה. השחקנים מגיעים אחרי עונה מתישה פיזית ומנטלית וחלקם כמובן סוחבים פציעות. אפשטיין ינסה לתרום מניסיונו בתחום הזה על מנת שהשחקנים יגיעו מוכנים למשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי