אלכס צ'וברביץ' חתם לשתי עונות בהפועל ירושלים

אלכס צ'וברוביץ'
אלכס צ'וברוביץ' | אתר רשמי

הסנטר שזכה באליפות עם מכבי חיפה עבר מאשדוד, שם קלע 5.5 נקודות בממוצע בעונה הסדירה, לאדומים וישחק שם עד 2020. קטש: "יוסיף לנו עומק וניסיון, אני משוכנע שהתרומה שלו תהיה משמעותית"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על החתמתו של אלכס צ'וברביץ' לשתי עונות במדי הקבוצה. צ'וברביץ' בן ה-31 מגיע לירושלים ממכבי אשדוד אחרי שמונה שנים בקבוצות ליגת העל, ביניהן גם מכבי חיפה איתה זכה באליפות ב-2013.

הסנטר (2.12) העמיד בעונה האחרונה באשדוד ממוצעים של 5.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק בעונה הסדירה, ובפלייאוף עמד על ממוצע של 7.8 נק' ו-5.5 ריב'. הוא סיים את העונה במקום השישי בטבלת החוסמים המצטיינים בליגה.

מאמן האדומים עודד קטש בירך על ההחתמה: "אלכס יוסיף לנו עומק וניסיון בקו הקדמי. הוא ריבאונדר טוב מאוד ויש לו נוכחות ברחבות, אבל בעיקר הוא שחקן שעובד בשביל הצלחת הקבוצה ואני משוכנע שהתרומה שלו תהייה משמעותית".

קטש.
קטש. "שחקן שעובד בשביל הצלחת הקבוצה" (דני מרון)

בתוך כך, במועדון מביעים שביעות רצון רבה מקצב מכירת המנויים לעונה הקרובה. למעלה מ-5000 אדומים ואדומות כבר הבטיחו את מקומם בהיכל הפיס ארנה לעונת 2018/2019, כמות גבוהה יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. בקבוצה מאמינים כי ככל שיתקדם הקיץ קצב המכירה רק ילך ויגבר וכי גם בעונה הבאה הקהל האדום ימשיך להוביל, זו השנה השלישית ברציפות, את ממוצע האוהדים בכל המסגרות בהן הקבוצה תשתתף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי