קטש: לוקח הרבה דברים חיוביים, הניסיון שהצעירים מקבלים פה שווה זהב

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

למרות ההפסד 85:80 לגיאורגיה, שגרם לאיבוד הסיכוי לעלות לגביע העולם, מאמן נבחרת ישראל ניסה לשמור על אופטימיות: "גאה בדרך שהגבנו תוך כדי משחק". זוסמן: "היו כמה פעמים שנרדמתי בהגנה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחלה אתמול (חמישי) אכזבה קשה כשהפסידה לגיאורגיה 85:80. למרות מחצית ראשונה איומה של השחקנים של עודד קטש, הם ידעו לחזור למשחק בשנייה, אך ברצף של טעויות בדקות הסיום איבדו יתרון, את הכדור האחרון ובכך למעשה איבדו את הסיכוי הנמוך ממילא שהיה להם להעפיל לגביע העולם שייערך בקיץ הבא בסין.

מאמן הנבחרת, עודד קטש, לא הסתיר את העובדה הזו: "הסיכוי לעלות לשלב הבא הולך וקטן". על השחקנים שישחקו במשחק הבא בגרמניה, אליה כבר הגיעו במהלך הלילה, אמר: "זה משחק שונה לגמרי, הרבה יותר קשה. יכול להיות שיהיו שינויים ב-12 שישחקו, זה תלוי גם בפציעות". על הסיבות שגרמו להפסד המאכזב אמר המאמן: "במחצית הראשונה לא היינו אגרסיביים מספיק ושיפרנו את זה בשנייה. חלק מהשחקנים היו עייפים, אבל בסך הכל הפסדנו בגלל הליקויים בריבאונד. הם עשו הרבה נקודות מהזדמנות שנייה וזו הבעיה".

למרות זאת, קטש נשאר אופטימי לעתיד היותר רחוק מאשר המוקדמות הנוכחיות: "הניסיון שהשחקנים הצעירים מקבלים פה שווה זהב. יובל זוסמן למשל הוא ילד מיוחד. אין לי ספק שהוא יהיה שחקן מוביל בכדורסל האירופאי ובטח בנבחרת ישראל. הוא לוקח אחריות, מבין את המשמעויות של הדברים שהוא עושה". זוסמן עצמו דיבר אחרי המשחק וניסה לקחת דברים חיוביים: "עודד הכין אותנו למשחק מעולה. לא הרגשתי לחץ. אני חושב שההתעסקות בי היא לא העיקר, אנחנו משחקים כקבוצה. הייתי יכול לשחק יותר טוב בהגנה, היו כמה פעמים שנרדמתי".

לסיכום אמר קטש: "אני לוקח הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה, למרות ההפסד. איבדנו כמה שחקנים מאוד משמעותיים בימים האחרונים ובגלל זה שחקנים שיחקו לא בעמדות שלהם. אני גאה בדרך שהגבנו תוך כדי משחק. כל הכבוד לשחקנים הצעירים שלקחו על עצמם את הנבחרת, זה לא פשוט".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי