סוף סוף זה קורה: נס ציונה תשחק מול סודרטאליה ביורופקאפ

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | עדי אבישי

הקבוצה שסיימה שמינית בליגה בעונה שעברה תשחק היום (שישי, 16:00) לראשונה בהיסטוריה במסגרת אירופית. שחקניו של נדב זילברשטיין יעלו למשחק הראשון מתוך שניים בשלב המוקדמות הראשון של המפעל השלישי בחשיבותו

(גודל טקסט)

היסטוריה. לא בכל יום מצטרפת קבוצה ישראלית חדשה למעגל המשחקים באירופה, אבל היום (שישי, 16:00, אולם לב המושבה) תעלה עירוני נס ציונה למשחק הראשון שלה אי פעם במסגרת אירופית והיא תעשה את זה בסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ, המפעל השלישי בחשיבותו, מול הקבוצה השבדית סודרטאליה.

"הצבנו השנה שלוש מטרות, והראשונה היא לעלות לשלב הבתים במפעל האירופי", אמר יושב ראש הקבוצה, יניב מזרחי, במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה שהתקיימה ביום שני האחרון. המשימה שהוא ושאר הנוגעים בקבוצה לקחו על עצמם ממש לא קלה, אך הם מקווים להוכיח כי היא אפשרית. אם הם יצליחו לעבור את המשוכה השבדית, תשחק נס ציונה מול קלוז' נאפוקה הרומנית.

האולם בלב המושבה אמור להיות מלא עד אפס מקום ואת השחקנים יוביל הקפטן טל דן, שאמר באותה מסיבת עיתונאים: "בתור ילד שחונך וגדל בנס ציונה, לא האמנתי שאני אתחיל כאן את השנה התשיעית שלי. תמיד חלמתי לשחק בליגת העל ואני שמח שזה עם נס ציונה. כבר היום נראה על המגרש קבוצה רעבה".


טל דן. "לא האמנתי שאני אתחיל כאן את השנה התשיעית שלי" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי