יאניס ספרופולוס: "ההגנה שלנו ניצחה את המשחק"

ספרופולוס
ספרופולוס | אודי ציטיאט

הצהובים רשמו ניצחון בית ראשון העונה ביורוליג, 71:95 על באיירן מינכן. המאמן: "לא אפשרנו להם לקלוע נקודות קלות והצלחנו לעצור אותם". אלכס טיוס הוסיף: "התרגלנו לשיטה של המאמן החדש"

(גודל טקסט)

אחרי שישה הפסדים רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 71:95 את באיירן מינכן לעיני 10,000 צופים בהיכל. כבר בתחילת המשחק נראה היה שהצהובים, שהפכו לבדיחה של המפעל, מתכוונים להתפוצץ על הגרמנים, שהיו חלשים להחריד.

כבר לפני המחצית הצליחו חניכיו של ספרופולוס לברוח ל-47:29 ואפילו שמעון מזרחי יכול היה להרשות לעצמו חיוך קטן. אלופת גרמניה דיברה לפני המשחק על ניצחון בכורה אי פעם בהיכל מנורה, אלא שבמשך 17 דקות הם לא הצליחו לקטוף אפילו ריבאונד אחד בהגנה.ברבע השלישי מכבי הורידה את הרגל מהגז, מה שאפשר לבאיירן לצמצם 66:55. ברבע הרביעי הצהובים שוב ברחו ולא עצרו עד שהגיעו ל-95 נקודות לקול תשואות הקהל.

בסיום נראה מאמן מכבי ת"א, יואניס ספרופולוס, מרוצה מחניכיו שהיו ממושמעים ונלחמו על כל כדור: "אני רוצה לברך את השחקנים שנלחמו על המשחק. הייתה לנו הגנה טובה ובזכותה שלטנו במשחק. לא אפשרנו להם לקלוע נקודות קלות. באיירן הצליחה עד עכשיו במשחקי חוץ ואנחנו הצלחנו לעצור אותם".

אלכס טיוס, שקלע 13 נקודות, הוסיף: "השתפרנו והתרגלנו לשיטה של המאמן החדש. אנחנו מקווים להמשיך ולהיות יותר טובים בהמשך".


יש בוס חדש בהיכל. יאניס ספרופולוס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי