נבחרת העתודה גברה 79:93 על אוקראינה

קטש עם שחקניו באיטליה
קטש עם שחקניו באיטליה | איגוד הכדורסל

שחקניו של עודד קטש סיימו את טורניר ההכנה באיטליה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. זוסמן הצטיין עם 19 נקודות, דאבל-דאבל מרשים לתמיר בלאט. הנוער גבר על אוקראינה בהארכה

(גודל טקסט)

 נבחרת העתודה השיגה הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות בטורניר ההכנה באיטליה, 79:93 על נבחרת אוקראינה ובזכות כך סיימה את הטורניר במקום הראשון עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות וללא הפסדים, אחרי ששחקניו של עודד קטש הכניעו קודם לכן את יוון והמארחת איטליה.

יובל זוסמן היה ערב נוסף האיש של הנבחרת עם 19 נקודות באחוזים מצוינים. המשחק היה צמוד ברוב שלבי המשחק, אלא שהכחולים-לבנים העבירו הילוך ברבע האחרון ופתחו פער דו ספרתי שבשיאו הגיע ל-17 נקודות. לצדו של זוסמן בלטו גם תמיר בלאט ודניאל קופרברג. עוד קלעו לישראל: בלאט 12 נקודות (ו-13 אסיסטים), דניאל קופרברג 11, טום ספיר 9, נתנאל ארצי 9, רועי הובר 7, מיכאל מושקוביץ' 6, צוף בן משה 6, מרון רוינה 4, גיל בני 4, עומר כהן 2.

כידוע נבחרת העתודה נמצאת בימים אלו בשיאן של ההכנות לאליפות אירופה דרג' שתיערך בכרתים בעוד כשבועיים. ישראל שובצה לבית עם ליטא, לטביה ואוקראינה.

עוד הערב, נבחרת הנוער של ישראל גברה במשחק הכנה על אוקראינה 79:82 לאחר הארכה, במשחק שנערך גם כן בטורניר באיטליה. המשחק הסתיים ב-69:69, אלא שבהארכה לוינסון ואלבר השתלטו על המשחק ורצו עד הניצחון. לאוקראינה היה את הכדור האחרון, אבל הגנה טובה של ישראל גרמה לאיבוד כדור ולניצחון כחול-לבן. מחר תתמודד ישראל מול המארחת איטליה.


נבחרת הנוער. ניצחון בהארכה (באדיבות האיגוד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי