אופיר הובר חתם לשלוש שנים בהפועל חיפה

אופיר הובר
אופיר הובר | אתר רשמי

הפורוורד בן ה-27 (1.98 מ') נפרד מגליל/גלבוע ויורד בחזרה ללאומית: "מאוד שמח להצטרף למועדון בסדר גודל כזה, עם היסטוריה מרשימה. לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה מהליגה הלאומית הודיעה הערב (רביעי) על צירופו של אופיר הובר, ששיחק בעונה שעברה בגליל/גלבוע – והוא שחקן הרכש הראשון שלה לעונה הבאה.


הפורוורד (27, 1.98 מטרים) חתם לשלוש שנים בכרמל והוא "יהיה לאחד השחקנים הבכירים בלאומית", לפי הודעת הקבוצה שהוסיפה כי "הוא הגיע מתוך מחשבה על בניית שלד קבוצה שיוביל אותה בשנים הקרובות, עד לליגת העל".




הובר בילה את מרבית הקריירה בלאומית, אבל בשנים האחרונות שיחק בליגת העל – בעונה שעברה כאמור בבגלבוע/גליל וקודם לכן גם בעירוני נהריה איתה העפיל מהליגה השנייה. 


"אני מאוד שמח להצטרף למועדון בסדר גודל כזה – מועדון עם היסטוריה מרשימה", אמר הובר בהודעה לאוהדים, "אני לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים. שמעתי דברים טובים ואני מחכה כבר לתחילת העונה כדי להחזיר על האמון שהמערכת נותנת".


מאמן הקבוצה שרון אברהמי "אופיר מסמל ומסמן בדיוק את סוג השחקנים שאנחנו רוצים לראות במועדון: מחויבים, לוחמים, שחקנים קבוצתיים בלי אגו, שמחברים קבוצה וייתנו הכול לטובת הקבוצה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי