נבחרת העתודה נשים השיגה ניצחון ראשון באליפות אירופה

נבחרת העתודה מול אירלנד
נבחרת העתודה מול אירלנד | צילום: איגוד הכדורסל

אחרי ההפסד במשחק הפתיחה לקרואטיה, שחקניותיה של שירה העליון הביסו באילת 50:79 את אירלנד עם 16 נקודות של עדן רוטברג

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה נשים, השיגה הערב (ראשון) באילת ניצחון ראשון כשהביסה באליפות אירופה דרג ב' את אירלנד 50:79.

לאחר ההפסד 65:51 במשחק הפתיחה לקרואטיה, קיבלה העתודה יריבה בהזמנה. אירלנד לא היוותה יריב ראוי לעדן רוטברג (16 נקודות) וחברותיה. האיריות איבודו 26 כדורים (לעומת ישראל שאיבדה 19). כפי שקרה בהפסד לקרואטיה גם אתמול סבלה ישראל מאחוזי קליעה רעים 27 מ-68 מהשדה), שלא מנעו ממנה את הניצחון הקליל.


ישראל עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון והגדילה אותו ככל שהמשחק התקדם עד הסיום. הנבחרת עלתה עם ליאור הלוי, ירדן דנן, עדן רוטברג, אופיר לביא והקפטניץ טל לב. ישראל פתחה מצוין, ירדן דנן צלפה שתי שלשות בדרך ליתרון מוקדם של 5:12. דקות ריצה טובות של רוטברג ושיר לוי סגרו רבע נהדר עבור ישראל עם יתרון 9:23.

ישראל נתקעה בהתקפה בפתיחת הרבע האחרון אבל למזלה שלשה של עדן רוטברג שמרה על היתרון, 16:30, חמש דקות להפסקה. היתרון המשיך לגדול ומהלך מצוין של אלי רוזנבלום קבע יתרון שיא בסיום המחצית הראשונה, 18:41.

המחצית השניה נפתחה בהתנפלות אירית קלה אבל ישראל לא נבהלה, שתי שלשות של נוגה פלג פלץ קבעו 29:51 ושמרה על היתרון הגדול של הנבחרת. פלג פלץ המשיכה לצלוף ואופיר לביא סיימה את הרבע השלישי עם יתרון 33:60 לישראל.


העתודה נשים. ניצחון ראשון בטורניר (איגוד הכדורסל)

אירלנד פתחה את הרבע האחרון עם ריצת 0:8 עם הצגה של אנה קלי, השחקנית הבולטת של האיריות. 5 נקודות רצופות של שיר לוי סיכלו את נסיון הקאמבק ושלשה של ירדן דנן סגרה עניין בסיום. מחר בשעה 18:15 תתמודד ישראל מול בריטניה.

קלעו לישראל: רוטברג 16, דנן 11, פלג פלץ 11, שיר לוי 9, רוזנבלום 8, טל לב 5, יצחקי 4, לביא 4, הלוי 4, טולמן 3, גלילי 3, ואטורי 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי