53:67 אדיר לנבחרת העתודה של ישראל על רומניה באליפות אירופה דרג ב

נבחרת עתודה נשים נגד בריטניה
נבחרת עתודה נשים נגד בריטניה | איגוד הכדורסל

הבנות של שירה העליון חזרו מבור עמוק ונותרו במקום הראשון של בית 2 בטורניר הביתי שנערך באילת. ליאור הלוי הצטיינה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ניצחה הערב (רביעי) 53:67 את רומניה במחזור הרביעי בבית 2 של אליפות אירופה בכדורסל לנבחרות עתודה דרג ב לנשים הנערכת באילת.

הבנות של שירה העליון, שהפסידו במחזור הפתיחה לקרואטיות והשיגו ניצחונות נגד נבחרות אירלנד ובריטניה, גברו גם על הנבחרת הרומנית, ובכך שמרו על המקום הראשון בבית לקראת הקרב עם בלארוס. המאמנת המשיכה עם החמישיה שעלתה מול בריטניה, כאשר רוזנבלום עלתה לצד ליאור הלוי בצבע. הלוי, יחד עם אופיר לביא, פתחו טוב וישראל הוליכה בפתיחת המשחק. דקות טובות של הרומניות צימקו עד לנקודה בסיום הרבע הראשון.
 

הרומניות המשיכו במומנטום ועלו ליתרון 13:15 אבל הלוי קבעה שיוויון. בשלב הזה התפוצצו הרומניות עם מפגן שלשות ופתחו פער 19:29, 3 דקות להפסקה. היתרון טיפס  ל-19:33 בסיום החצי הראשון. הרומניות המשיכו עם השלשות ובתחילת הרבע השלישי היתרון צמח עד 21:38. מכאן התעוררה ישראל, שלשות של ירדן דנן וטל לב ודקות טובות של הלוי הורידו לשלוש בסיום הרבע השלישי.


ניצחון ענק

ניצחון ענק


ברבע האחרון הרשימה ישראל, כשהקהל שהגיע לאולם בגין נתן הופעה גם הוא. השחקניות בכחול-לבן קלעו שמרו וטסו לריצת 7:35 אדירה שפירקה את הרומניות והעניקה את הניצחון.

קלעו לישראל: ליאור הלוי (16), טל לב (15), נוגה פלג פלץ (7), עדן רוטברג וירדן דנן (6 כ"א), אלי רוזנבלום ואופיר לביא (4 כ"א), יערה יצחקי (3) וצליל וטורי (2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי