עודד קטש: המלחמה מול איטליה תהיה על השליטה בריבאונד

עודד קטש
עודד קטש | צילום: אתר פיב"א

מאמן נבחרת העתודה לא מקל ראש באיטליה לקראת המשחק מחר: "הם מאוד אגרסיביים", ובטוח בחניכיו: "יש אצלנו שחקנים מאוד חכמים". בלאט מלך הסלים בשלב הראשון

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה עשתה היום (שלישי) את הדרך מהעיר רת'מו, בה סיימה את הבית המוקדם במאזן 0-3, לעיר הרקליון שם תפגוש מחר את איטליה (16:45) במשחק שקובע את גורל האליפות. ניצחון שווה מקום ברבע הגמר, שם המנצחת תפגוש את המנצחת בין שבדיה לאיסלנד. המפסידה תרד למשחקי דירוג 9-16 ותנסה להימנע מירידה לדרג ב' אליו ירדו 3 האחרונות באליפות הזו.

הנבחרת תפגוש את איטליה שסיימה את הבית המקביל ללא ניצחון, וגם גברה עליה במשחק הכנה לפני מספר שבועות. למרות התוצאות האלו, המאמן עודד קטש לא צופה משחק קל: "אנחנו מכירים אותם. הם משחקים מאוד אגרסיבי ופיזי, יש להם גודל משמעותי והמלחמה תהיה לשלוט בריבאונד ולהיות חכמים התקפית".

על התוצאות של איטליה: "לא הייתי מתרגש מהמשחק האחרון שלהם בבית המוקדם נגד סלובניה, כי אחרי שניצחנו את ליטא, הוא הפך ללא משמעותי עבורם. גם בהכנה הם לא ניצחו יותר מדי משחקים, אבל השיטה יכולה להיות הזדמנות לכל נבחרת להפוך את הקערה, ולכן נצטרך להיות חכמים. ברור לי שהם יגיעו במוטיבציה מאוד גבוהה נגדנו".

האם ישנה אופוריה בקרב השחקנים: "אני חושב שהשחקנים בנבחרת הזו מאוד מאוד חכמים ומאוד נחושים להצליח, כך שאני לא חושב שנזדקק לעבודה בתחום הזה. מראש ידענו שלא משנה איזו הצלבה נקבל זה יהיה קשה. בסך הכל זכינו בהזדמנות לעשות משהו יוצא מהכלל, אבל לכולם ברור שעד עכשיו לא עשינו שם דבר יוצא דופן. כולם ידעו מראש את השיטה, ואין סיבה שזה יפריע לנו להמשך".

עודד קטש.
עודד קטש. "איטליה תגיע במוטיבציה גבוהה" (אתר פיב"א)

אחרי שלושה משחקים הנבחרת מוליכה את האליפות התקפית עם 91.7 נקודות למשחק. קטש יודע שבכלל לא בטוח שגם המשחק הבא יילך לכיוון הזה. "מאוד יכול להיות שזה יהיה משחק אחר לגמרי עם תוצאה נמוכה, וגם יכול להיות יום קליעה פחות טוב. היה לנו משחק כזה באיסלנד, לכן צריך להתמקד בעיקר באיך לא מאבדים כדורים ועמודים נכון הגנתית. צריך לדעת לנצח משחקים דרך ההגנה והשחקנים מבינים את זה. הכי משמעותי מול איטליה זה למנוע מהם סלים קלים במתפרצות ובריבאונד התקפה".

מעבר לנקודות, הנבחרת מובילה את האליפות באחוזים מהשדה עם 49.5 ואסיסטים עם 20.7. מה שלא פחות חשוב שהנבחרת היא במקום השני באיבודים עם 13.7 בלבד למשחק. תמיר בלאט סיים את השלב הראשון של האליפות כמלך הסלים עם 22.7, ראשון באסיסטים עם 9.3 ושני במדד היעילות.

תמיר בלאט. מלך הסלים שלב השלב הראשון (אתר פיב
 תמיר בלאט. מלך הסלים בשלב הראשון (אתר פיב"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי