קטש: "ההגנה היא המפתח, היא תיקח אותנו לאן שנרצה להגיע"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

הפועל ירושלים הביסה את נימבורק 64:88 ומאמנה נשמע מרוצה: "היה לנו חשוב לעצור את משחק הריצה שלהם", ג'יימס פלדין קלע תשע שלשות והשווה את שיא הקליעות במועדון. המאמן המפסיד אורן עמיאל: "בהצלחה להם"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה להפציץ. אחרי המעידה מול גלבוע גליל, האדומים ניצחו שלושה משחקים בהפרש ממוצע של 31 נקודות. אתמול (רביעי) זה נגמר "רק" ב-24 הפרש, 64:88, מול נימבורק של המאמן הישראלי אורן עמיאל, אבל הקבוצה נראתה מצוין – בעיקר שחקן אחד, ג'יימס פלדין, שקלע תשע שלשות והשווה את שיא המועדון לזה של פו ג'טר ומתן נאור: "היו לי מספר משחקים כאלה. הכדור הראשון נכנס ואז כל הקבוצה נתנה לי ביטחון. החטאתי מספר קטן של זריקות קלות, אבל גם קלעתי הרבה", אמר המצטיין בסיום.

מאמן הקבוצה עודד קטש נשמע מרוצה בסיום המשחק: "התקפית מצאנו הרבה דרכים לקלוע. הערב זה היה בעיקר ג'יימס. העובדה שהוא לקח 12 זריקות וקלע כל כך הרבה מראה שהכדורסל היה טוב התקפית, אבל ההגנה היא המפתח והיא תיקח אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו בסיום העונה. היה לנו חשוב לעצור את משחק הריצה שלהם".

"אנחנו מתמקדים בצורה שבה אנחנו משחקים והצורה שבה הם שיחקו הגנה נתנה לנו המון זריקות פתוחות מהשלוש. יש לנו מספיק כישרון" סיכם קטש, "התפקיד שלי הוא לדאוג איך לעשות את זה יותר טוב. בסופו של דבר ההגנה תיקח אותנו לאן שנרצה להגיע. ידענו שנעצור את משחק ההגנה שלהם בריבאונד ההתקפה, היכולת שלנו להעניש ולקחת כדורים חוזרים קצת איבדה מהעוקץ והערב זה הלך טוב".

פלדין.
פלדין. "כל הקבוצה נתנה לי ביטחון" (דני מרון)

על הסגל שלו אמר המאמן: "מהרגע הראשון יש לנו כימיה נהדרת, זה מיוחד. יש לנו הרבה מבחנים לעבור, גם מבחינת כדורסל. אנחנו נהנים ביום יום. אנחנו צריכים לבוא יום יום ולעשות את זה מחדש. יש לנו קהל שמעריך את הדרך. שחקנים שלא שיחקו מקבלים את זה שהם חלק מקבוצה טובה. זה אופי מיוחד שאנחנו נהנים ממנו כל יום".

גם המאמן המפסיד, אורן עמיאל, סיכם: "ידענו שירושלים איכותית יותר מבחינת השחקנים, היא קבוצה מעולה. הם הרגו אותו בכל הפרמטרים. הם עצרו את משחק הריצה שלנו. צריך לתת קרדיט לצוות האימון שלהם. היינו צריכים משחק נהדר ושלירושלים לא יהיה משחק נהדר וזה לא קרה. בהצלחה להם ואנחנו צריכים לפתור את האתגרים שלנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי