פנרבחצ'ה וצסק"א מוסקבה עלו לפיינל פור עם סוויפים

ניקולה קאליניץ' ניק קלאתס
ניקולה קאליניץ' ניק קלאתס | אתר רשמי

הטורקים התגברו על יתרון ביתיות יווני, ניצחו 61:79 שקבע 0:3 בסדרה והעפילו לפיינל פור שייערך אצלם באיסטנבול, גם הרוסים עלו עם ניצחון דרמטי על באסקוניה

(גודל טקסט)
פנרבחצ'ה הטורקית ניצחה 61:79 את פנאתינייקוס, השלימה 0:3 בסדרת רבע גמר היורוליג למרות יתרון הביתיות היווני, והיא העולה הראשונה לפיינל פור שייערך אצלה בבית, באיסטנבול. 



פנרבחצ'ה – פנאתינייקוס 61:79 (0:3 בסיכום)

הרבע הראשון הסתיים ביתרון נקודה בלבד לבחורים של ז'ליקו אוברדוביץ', ומשם היו רק הם על המגרש. בובי דיקסון (13), וג'יימס ננאלי (12), תרמו כל אחד את שלו וההפרש צמח בהדרגה, ופנר נעזרה בתרומה קבוצתית של שישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס. גם 22:38 בריבאונד לא בדיוק עזרו לפנא, ומעבר ל-16 נקודות של קיי סי ריברס לא היה לירוקים הרבה מה למכור. ריאל מדריד או דרושפאקה תעמוד בין השועל הסרבי לבין הגמר.


באסקוניה – צסק"א מוסקבה 90:88 (3:0 בסיכום)

משחק מטורף בויטוריה. הרוסים הובילו כבר בפער מבטיח שתי דקות לסיום, ושיין לארקין עם סיומת מטורפת ושמונה נקודות רצופות צימצם רק לשתיים. צסקא הוציאה כדור ואיבדה אותו מיד כך שבאסקוניה קיבלה הזדמנות לסגור את המשחק, לארקין קיבל כדור לשלשה, והחטיא אחרי שהשופטים התעלמו מעבירה עליו. 

קורי היגיניס הצטיין עם 21 נקודות, ומנגד שנגלה עם 19 שמר את הספרדים במשחק. לארקין סיים עם 13, 8 כאמור בשתי הדקות האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי