דרושפאקה ובלאט הפסידו לריאל, אנדולו ניצחה את אולימפיאקוס

אנטה זיזיץ'
אנטה ז'יז'יץ' | אתר היורוליג

הטורקים נכנעו 88:81 לבלאנקוס ויצטרכו לנצח בשני המשחקים הקרובים כדי להעפיל לפיינל פור. אנדולו ניצחה את אולימפיאקוס

(גודל טקסט)
אחרי הסוויפים של פנרבחצ'ה וצסק"א מוסקבה, שהעפילו לפיינל פור, מחזור המשחקים השלישי בשלב רבע הגמר של היורוליג הסתיים הערב (רביעי) עם שני משחקים. אנדולו אפס ניצחה את אולימפיאקוס ורחוקה ניצחון אחד בלבד מעלייה לארבע האחרונות. במשחק המאוחר דרושפאקה ודייויד בלאט הפסידו 88:81 לריאל מדריד.

 

אנדולו אפס – אולימפיאקוס 60:64 (1:2 בסדרה)

אחרי שגנבו ניצחון במשחק הקודם בהיכל השלום והאחווה, הטורקים הציגו הגנת ברזל לא אופיינית ועלו ליתרון בסדרה מרחק ניצחון אחד מהשתתפות ראשונה בפיינל פור מאז 2001. הטורקים כבר הובילו ב-17 הפרש, אבל היוונים הראו הרבה אופי ועם יכולת אדירה של ואסיליס ספאנוליס קיזזו את הפער לנקודה בדקה האחרונה, אבל הרכז החטיא זריקה מכריעה והמקומיים חגגו. בראיינט דאנסטון קלע 16 למנצחת, ספאנוליס סיים עם 15 אצל המפסידה.


דרושפאקה – ריאל מדריד 81:88 (2:1 בסדרה)

אכזבה לדייויד בלאט, שאחרי שגנב את הביתיות בסדרה, נחל הפסד ביתי לבלאנקוס. ריצת 2:16 ברבע הראשון העניקה לריאל יתרון דו ספרתי בשלב מוקדם, בדרך ל-33:46 בהפסקה. היתרון צמח עד 17 ברבע השלישי, לפני שהטורקים עשו קולות של חזרה. שתי קליעות עונשין של בראד וונמאייקר קבעו 77:74, ארבע דקות וחצי לסיום, אבל אז לוקה דונצ'יץ' קלע שלוש רצופות וגוסטבו איון סגר עניין. ג'ייסי קארול הוביל את ריאל עם 21 נקודות (5 מ-8 לשלוש), איון הוסיף 18 (9 ריבאונדים) ודונצ'יץ' תרם 13. בלאט ושחקניו סבלו מנחיתות בריבאונד. אנטה ז'יז'יץ' הוביל אותם עם 20, סקוטי ווילבקין קלע 18 ו-וונמאייקר הוסיף 17 משלו.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי