"הפיינל פור זה סיפור אחר לגמרי, אין דרך חזרה"

פיינל פור יורוליג
פיינל פור יורוליג | אתר היורוליג

מאמן צסק"א מוסקבה דימטריס איטודיס דרוך לקראת חצי הגמר מול אולימפיאקוס (18:30), פנרבחצ'ה נגד ריאל מדריד (21:30)

(גודל טקסט)
רגע השיא של הכדורסל האירופי יפתח מחר (שישי) באיסטנבול, טורקיה, כשארבע הקבוצות הטובות ביבשת יתמודדו בחצי גמר הפיינל פור של היורוליג. צסק"א מוסקבה האלופה המכהנת תפגוש (18:30) את אולימפיאקוס פיראוס ולאחר מכן  (21:30) יעלו אל הפרקט ריאל מדריד ופרנבחצ'ה המקומית. הגמר ייערך ביום ראשון (21:00).


צסק"א מוסקבה – אולימפיאקוס (18:30)
המשחק בין צסק"א לאולימפיאקוס יהווה שחזור לגמר לפני שנתיים שבו הדהימו היוונים את הרוסים עם קאמבק מופלא בסיום בניצוחו של ואסיליס ספאנוליס. הרוסים הורידו קוף גדול מהגב בעונה שעברה כשזכו בתואר לאחר שמונה עונות שחונות. 




מאמן צסק"א מוסקבה, דימטריס איטודיס: "הפיינל פור זה סיפור אחר לגמרי. חצי הגמר זה בעצם גמר כי אין דרך חזרה. זו זכות גדולה עבורנו להיות פה, אבל גם חובה. אנחנו יודעים מה נדרש מאיתנו. יש לנו תשוקה גדולה להביא תוצאות טובות והישגים".

 

כוכב אולימפיאקוס, ואסיליס ספאנוליס: "יש לנו זיכרונות גדולים מהאירוע הזה, אבל עכשיו אנחנו מתעסקים בהווה. זה הישג גדול עבורנו שהיריבות מכבדות אותנו. הולך להיות משחק מאוד קשה נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, אנחנו חייבים לשלוט בקצב המשחק כדי לנצח".


#EuroLeague#F4Glory#Istanbulpic.twitter.com/BW0Gv6XKyg

— Milos Teodosic (@MilosTeodosic4) 18 במאי 2017


פנרבחצ'ה – ריאל מדריד (21:30)ריאל מדריד נחשבת בעיני רבים כפייבוריטית לזכייה בתואר. היכולת המצוינת של הספרדים במהלך העונה והעובדה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון הופכים אותה למועמדת המובילה לסיים עם התואר. פנרבחצ'ה, מנגד, תיהנה מאווירה ביתית. בעונה שעברה הפסידו הטורקים בגמר לצסק"א והפעם מאמנם ז'ליקו אוברדוביץ' משוכנע שמדובר בסיפור שונה ולקבוצתו סיכוי שווה לזכות בגביע כמו לכל אחת מהקבוצה שהעפילו לפיינל פור.



כוכב ריאל מדריד, סרחיו יול: "מחכה לנו משחק קשה נגד פנרבחצ'ה. השתתפנו בפיינל פור בשנים האחרונות ואנחנו יודעים מה זה אומר להיות פה. יש לנו את הניסיון הזה ואנחנו צריכים להשתמש בו. אנחנו יודעים שיהיה קרב ומצפים לזה".

 

מאמן פנרבחצ'ה, ז'ליקו אוברדוביץ': "הניסיון שלנו מהעונה שעברה יעזור לשחקנים להיות מוכנים יותר השנה. מתחילת העונה כולם דיברו על זה שהפיינל פור באיסטנבול ושאנחנו חייבים להגיע, אז אנחנו שמחים להיות פה. לכל קבוצה יש סיכוי לזכות ואנחנו צריכים לנצל את האפשרות שיש לנו".

 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי