ברצלונה פירקה 71:98 את פאו, ניצחון לחימקי על ולנסיה

פיל פרסלי
פיל פרסלי | אתר היורוליג

רבע אחרון נהדר ו-24של סראפין העניקו לאלונסו ניצחון על האקס פסקוואל. שבד הוליך את הרוסים ל-70:75 על ולנסיה, 76:78 לז'לגיריס על הכוכב

(גודל טקסט)
מחזור הפתיחה של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה משחקים. ולנסיה התארחה אצל חימקי מוסקבה, הרוסים ניצחו 70:75, ז'לגיריס קובנה אירחה את הכוכב האדום בלגרד וגברה עליה 76:78 ובשעה זאת, פנאתינייקוס מתארחת אצל ברצלונה.




ברצלונה – פנאתינייקוס 71:98

הרענון של הקטאלונים רשם ערב ראשון מוצלח עבור סיטו אלונסו. המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה הפגיש את הבלאוגרנה עם הענקית היוונית ולאחר שני רבעים צמודים ויתרון חמש בהפסקה לבארסה החלה הבריטה. דקות טובות של אדריאן מורמן ואדם האנגה העניקו פער דו-ספרתי למארחת ואז הגיע רבע רביעי מוחץ עם יכולת נהדרת של קווין סראפין ו-17:33 מוחץ שהבטיח ניצחון יוקרתי עם פער של 27 נקודות. סראפין בלט עם 24 נקודות למרות תשעה איבודים. מורמן הוסיף 16 לקטאלונים, פאו ריבאס תרם 11. האקס צ'אבי פסקוואל המאוכזב קיבל 20 מניקוס פאפאס ו-14 מניק קלאתס אבל זה לא ממש ינחם אותו.


חימקי מוסקבה – ולנסיה 70:75 

שתיים מקבוצות היורוקאפ חזרו לקדמת הבמה של הכדורסל האירופי. זה גם היה קרב בין שניים מהקלעים הטובים באירופה, אלכסיי שבד מחימקי מול אריק גרין.


שבד המצוין פתח ברגל ימין את עונת היורוליג והצעיד את חימקי לניצחון במאבק בין שתי כוכבות היורוקאפ שחזרו כאמור למפעל הבכיר. שבד סיים עם 19 נקודות, תומאס רובינסון (16) ומלקולם תומאס (10), בלטו לצידו. אריק גרין סיים עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק לספרדים.



רוצ'סטי מוליך התקפה של הכוכב האדום (אתר היורוליג) 


ז'לגיריס קובנה – הכוכב האדום בלגרד 76:78
האלופה הליטאית עם מאמנה שארונאס יאסיקביצ'יוס, אירחה בביתה את אלופת סרביה וזכתה בניצחון דרמטי. הסגל המקומי עבר תהפוכות רבות הקיץ, בעוד שהאורחת צירפה את הסנטר פרו אנטיץ' ואת אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי.


אצל המנצחת, חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות: פאוליוס ינקונאס בלט עם 15 נקודות, קווין פאנגוס הוסיף 14, אדגארס אולנובאס 11, ארון ווייט וברנדון דייויס 10 כל אחד. אצל   היריבה הסרבית בלט מילקו בייליצה עם 18 נקודות. פרו אנטיץ' קלע 17 וטיילור רוצ'סטי הוסיף 10 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי