חימקי גברה על הכוכב האדום, הפסד נוסף לברצלונה

ג'יימס אנדרסון
ג'יימס אנדרסון | אתר היורוליג

יורוליג, מחזור 3: הרוסים עדיין מושלמים אחרי 78:85 על יריבת מכבי תל אביב בחמישי, הקטאלונים הפסידו בבית 81:75 לז'לגיריס קובנה. ריאל מדריד גברה על ארמאני מילאנו

(גודל טקסט)

יהיה זה שבוע עמוס מאוד ביורוליג השבוע. הערב (שלישי) יצא לדרך המחזור השלישי, וכידוע יהיה זה שבוע עם מחזור כפול – כך שכבר ביום חמישי ייפתח המחזור הרביעי. בינתיים, קיבלנו מחזור סופר מעניין.

בעוד יומיים תארח הכוכב האדום בלגרד את מכבי תל אביב, ובמסגרת המחזור השלישי היא נכנעה 85:78 לחימקי מוסקבה ואחרי שבשבוע שעבר הדהימה את ברצלונה, רשמה את הפסדה השני העונה. התוצאה של הערה הגיעה מהפאו בלגרנה, שם ספגה ברצלונה את הפסדה השני ברציפות במפעל, אחרי שהופתעה על ידי ז'לגיריס קובנה שניצחה 75:81. יריבתה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד, שמרה על מאזן מושלם עם 90:100 על ארמאני מילאנו.


חימקי מוסקבה – הכוכב האדום בלגרד 78:85

פתיחת עונה מושלמת לחימקי מוסקבה, שעדיין לא נכנעה העונה בליגת ה-VTB וגם לא ביורוליג אחרי שניצחה את ולנסיה, ז'לגיריס והערב גם את הכוכב האדום בלגרד. הרבע הראשון היה בשליטה מוחלטת של הסרבים, אלא שעם סיום 10 הדקות הראשונות השתלטו המקומיים על המשחק, את הרבע השלישי כבר ניצחו 11:21 ופתחו פער שהספיק עד לסיום, למרות ניסיון קאמבק של האורחים בדקות הסיום שהסתכם בחזרה לארבע נקודות הפרש ותו לא. אלכס שבד בלט אצל המנצחת עם 18 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'יימס אנדרסון סיים כקלע המוביל שלה עם 24 נקודות. את קלעי הכוכב האדום הוביל מילקו בייליצה עם 15.


ברצלונה – ז'לגיריס קובנה 81:75

החבורה של סיטו אלונסו עם הפסד שני ברציפות במפעל. הליטאים, שהשיגו את ניצחונם הראשון במפעל, ממש לא גנבו את המשחק והובילו לכל אורכו. שרונאס יאסיקביצ'וס, שידע ימים גדולים בתור שחקן בבארסה ואף הוזכר כמועמד להגיע אליה כמאמן, הוכיח לה שוב שכדאי לה לקחת אותו בחשבון. הליטאים שלטו כאמור והובילו בפער של 6-8 נקודות בחלקים נרחבים של המשחק, מבלי שהמארחת מצליחה להתקרב יותר מדי. ואסילייה מיצ'יץ' הצטיין בשורות המנצחת עם 20 נקודות. 19 נקודות של אדם האנגה לא הספיקו לברצלונה.


קווין פנגוס. ניצחון ראשון לז'לגיריס דווקא על חשבון ברצלונה (אתר היורוליג)

ריאל מדריד – ארמאני מילאנו 90:100
הבלאנקוס ניצחו בתום משחק נהדר במדריד. המפגש היה צמוד עם סקור גבוה כשתי הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון 54:54. ריאל השתלטה על העניינים וכבר פתחה פער של 12 נקודות ברבע השלישי, אולם לרבע ירדה כשהיא ביתרון שבע בלבד, 74:81. החבורה של סימונה פיאניג'אני אומנם שמרה על פער סביב השש-שבע נקודות, אך לא הצליחה לעשות מעבר לזה במשחק החוץ הקשה. לוקה דונצ'יץ כיכב אצל ריאל עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים. אנדרו גאודלוק וארטורס גוטאידיס בלטו עם 20 נק' כ"א אצל האיטלקים, שרשמו את הפסדם השלישי והם עדיין ללא ניצחון.

אנדרו גאודלוק מול ג'פרי טיילור. 20 נק' של אקס מכבי ת"א לא הספיקו למילאנו (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי