ספאחיה: לילה מדהים, שיחקנו כדורסל חכם ברבע האחרון

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א היה מאוד מרוצה מהניצחון על ריאל מדריד 83:90 בהיכל והוסיף: "שיחקנו כדורסל טוב נגד יריבה מנוסה". ה-MVP דשון תומאס אמר: "המשחק הזה היה מבחן". לאסו היה עצבני: "היו לנו דקות של כדורסל חרא"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה להראות את גדולתה, כשניצחה הערב (חמישי) את ריאל מדריד 83:90 בהיכל ביד אליהו. דשון תומאס ומייקל רול הובילו את הצהובים להישג ענק על הבלאנקוס  עם 21 ו-16 נקודות בהתאם. הניצחון על ריאל הוכיח שהחזרה של נבן ספאחיה לקבוצה הייתה החלטה נכונה עבור המועדון, כאשר הקרואטי מחזיר את ההילה שהייתה חסרה למכבי תל אביב בשנים האחרונות. הטירוף נמשך גם מחוץ לכותלי ההיכל, כשעשרות אוהדים צהובים החלו לרקוד בשמחה עם שחקני הקבוצה שהיו בדרכם אל האוטובוס.

ספאחיה היה מאוד מרוצה בתום המשחק: "שיחקנו כדורסל טוב, חוץ מתחילת המשחק כשהם קלעו מהשלוש. היה לנו קשה לשחק הגנה נגד קבוצה כה מנוסה, אבל בסופו של דבר שיחקנו נהדר וחכם ברבע האחרון. משחק טוב מאוד שלנו. אני רוצה לברך את השחקנים והקהל על לילה מדהים. היה מאמץ מדהים של כולם. זה לא רק עניין של יכולת, אנחנו עובדים על הנושא של ריבאונד התקפה והיום ראינו את זה. זה עוזר לנו להשיג עוד זריקות טובות". 

העתיד: "עד עכשיו הכל מתנהל בצורה טובה, אבל נצטרך לראות איך הדברים יתנהלו בעתיד. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק מול כל קבוצה שיש. יש לי מספיק ניסיון עם סיטואציות כמו שהיו היום עם השיפוט. צריך להישאר ביחד. המנטליות היא חשובה מאוד במצבים כאלה".

דיאנדרה קיין: "אולי הוא לא קלע נקודות, אבל אהבתי את קבלת ההחלטות שלו עבורנו".

דשון תומאס: "הוא סקורר. הוא מצא את עצמו בשיטה. מה שאנחנו עושים שונה ממה שהיה לו בשנה שעברה ויש לו יתרונות נהדרים".

תומאס וטיוס חוגגים על ריאל (עדי אבישי)
תומאס וטיוס חוגגים על ריאל (עדי אבישי)

ה-MVP דשון תומאס הוסיף: "ניצחון משמעותי, עבדנו קשה מאוד בשביל זה. המשחק הזה היה מבחן בשבילנו, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד מול כל קבוצה והניצחון הזה מגיע לנו".

איתי שגב: "הראינו חיבור ומלחמה. נעמדנו על הרגליים האחוריות וניצחנו בצדק".

אלכס טיוס: "השמיים הם הגבול עבורנו".

תומאס מול דונצ'יץ'. ערב ענק לאמריקאי (עדי אבישי)
תומאס מול דונצ'יץ'. ערב ענק לאמריקאי (עדי אבישי)

מאמן ריאל מדריד, פאבלו לאסו, אמר: "שיחקנו עם הרבה אנרגיות. ברבע השני היו לנו בעיות. נכשלנו בריבאונד והם עשו מזה נקודות, הם קלעו סלים קלים וככה קשה לנצח. אני מצטער, היו לנו דקות של כדורסל חרא, מכבי הייתה הקבוצה היותר טובה בסך הכל במשחק הזה והגיעה לה לנצח. הקבוצה שלי נלחמת בכל משחק. הסיטואציה שלנו בעייתית, אבל בכל זאת באנו להתחרות. כל משחק בליגה הזו הוא קשה אנחנו צריכים להתקדם כקבוצה ולנצח כמה שיותר משחקים".

מכבי תל אביב: "יש למכבי סקוררים, שחקנים אתלטיים, רול הוא קלעי, טיוס עושה עבודה מתחת לסלים. אולי זו לא הקבוצה הכי מוכשרת שהייתה למכבי, אבל היא באה לשחק במשך 40 דקות והיה פה משחק קשה. הם יכלו לרוץ להתקפות מתפרצות בגלת הריבאונדים והחטיפות. אנו עשויים לפגוש קבוצות כאלה בכל שבוע".

על דונצ'יץ' אמר: "אני מבין שכולם שואלים עליו, אבל אנחנו צריכים לדעת לא לאבד ריכוז בגלל זה. התפקיד שלי זה לעזור להשתפר כשחקן וגם כחלק מהקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי