ספאחיה: ג'קסון לא יציב? אולי אתם מצפים ממנו ליותר מדי

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

במסע"ת לקראת ולנסיה (חמישי, 21:05) חלק המאמן שבחים לרכז ("יש לו עונה טובה"), למשעור ("אהבתי איך ששיחק מול ירושלים, ייתכן שיהיה בסגל למשחק") ולסן אמטריו ("מכבד מאוד, אבל יש רעיונות איך לעצור אותו")

(גודל טקסט)

"ולנסיה אמנם לא בתקופה ובה ופצועה אבל עדיין היא קבוצה מסוכנת וקשה ואנחנו מכבדים אותה", כך פתח נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב, את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה הספרדית בחמישי (21:05) ביד אליהו והוסיף: "אנחנו כבר לא חושבים על המשחק מול ירושלים ומתרכזים בוולנסיה. הבנו כבר מזמן שבעונה כזאת ארוכה מסתכלים תמיד קדימה ולא משנה אם הפסדנו או ניצחנו".


על הסקוטאים שיבואו לראות את ג'ונה בולדן: "
אני לא יודע לגבי סקואטים, אני רק יודע למה החתמתי אותו ובמשחקים האחרונים הוא מראה כמה הוא שחקן טוב".

על פייר ג'קסון: "אני לא חושב שהוא לא יציב. אולם אתם בתקשורת מצפים ממנו ליותר, אבל התמונה הכללית מבחינתי היא שג'קסון עונה על כל הציפיות ויש לו עונה טובה".


משעור. ספאחיה מתחיל לספור אותו (עדי אבישי)

על כארם משעור, שעדיין לא שיחק דקה ביורוליג: "עדיין לא החלטתי מי ישחק מול  ולנסיה ומי לא, אחליט רק מחר בבוקר. מה שכן, מאוד אהבתי את המשחק של משעור מול ירושלים והוא בהחלט יהיה בחישובים שלי לקראת הסגל הסופי".

על הכוכב הוותיק של ולנסיה פרננדו סן אמטריו: "אני מכבד אותו מאוד, מכיר אותו היטב מהשנים שאימנתי בליגה הספרדית אבל יש לנו רעיונות איך לעצור אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי