ספאחיה: אמרתי לשחקנים לא לעשות פאול במהלך האחרון

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-91:94 על ולנסיה: "לא אוהב את כמות הנקודות שקיבלנו, אנחנו יכולים וצריכים להגן טוב יותר". מאמן העטלפים: "גאה בשחקנים שנלחמו עד הרגע האחרון, ההיכל הזה הוא היסטורי"

(גודל טקסט)

 זה הלך קשה מהצפוי, אבל מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 91:94 על ולנסיה ועלתה למאזן 4:7 ביורוליג. כעת מחכים למכבי תל אביב 11 ימים עמוסים עם חמישה משחקים ממש לא פשוטים. ביום ראשון היא תפגוש את הפועל חולון והאקס גיא פניני. יומיים לאחר מכן היא תצא למשחק חוץ בעין שרה מול עירוני נהריה העיקשת ואז הפוקוס יעבור ליורוליג – שלושה משחקים סופר קשים מול צסק"א מוסקבה (ח), פנאתינייקוס (ח) ופנרבחצ'ה (ב) בתוך שישה ימים בלבד.

נבן ספאחיה סיכם: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי על המאמץ ועוד ניצחון ביורוליג. מצד שני אני לא אוהב את זה שקיבלנו 91 נקודות. ולנסיה שיחקה יוצא מן הכלל. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים ויכולים להגן יותר טוב, מצד שני קלענו באחוזים טובים ולכן השגנו את הניצחון. אני אמרתי לשחקנים לא לעשות פאול במהלך האחרון".

סאפחיה המשיך: "ביצענו כמה טעויות בהגנה ואנחנו נבחן את זה. בצד ההתקפי קלענו זריקות טובות שעזרו לנו להשיג את הניצחון החשוב, שהגיע לנו. למרות שמחכים לנו משחקים קשים מול קבוצות גדולות ביורוליג, כל הפוקוס שלנו במשחק הקרוב מול הפועל חולון. 


"ניצחון שהגיע לנו". שחקני מכבי חוגגים (עדי אבישי)

על כוכב ולנסיה אמר מאמן מכבי תל אביב: "אריק גרין הוא כל כך טוב, חכם ומגוון ולמרות שעשינו עליו עבודה טובה הוא קלע הרבה. הבעיה שלנו בריבאונד ההגנה אפשרה להם הרבה הזדמנויות שנויות שאותן הן ניצלו לסלים".

טקס וידורטה, מאמן ולנסיה, אמר בסיום‎: "ברכות למכבי על הניצחון. היה לילה מדהים. המקום הזה הוא היסטורי עם המון שחקנים גדולים ששיחקו פה. אני גאה בשחקנים שנלחמו עד הרגע האחרון כדי להשיג ניצחון במשחק קשה. אם נמשיך ככה נוכל להשיג הרבה דברים".

וידורטה הוסיף: "היה לנו כמה בעיות בחצי השני באחד על אחד מול שחקנים כמו פייר ג'קסון, והורגש שאנחנו חסרים חמישה שחקנים, ובסופו של דבר הפסדנו. שיחקנו עד עכשיו שבע פעמים בחוץ ורק ארבע פעמים בבית. אנחנו נלמד מזה ונתקדם צעד אחר צעד. הפצועים שיחזרו ישדרגו את הסגל שלנו. אנחנו חיוביים למרות ההפסדים כי המשחקים שלנו היו מול הקבוצות הטובות באירופה".


הקשה על ולנסיה. ג'קסוון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי