פנר מחצה 56:82 את הכוכב האדום, דונצ'יץ' הורחק בניצחון ריאל

וסלי. כל הטבעה יותר יפה מהקודמת
וסלי. כל הטבעה יותר יפה מהקודמת | טוויטר

יורוליג: אלופת אירופה השכיחה את ההפסד מהמחזור הקודם והוציאה את כל העצבים על הסרבים. וסלי בלט עם 15 נקודות ושמונה כדורים חוזרים. גם ההרחקה של הסלובני לא פגעה בבלאנקוס, שחגגו עם 72:91 על ולנסיה החלשה

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה מפגשים מלבד המפגש של מכבי תל אביב באתונה. פנרבחצ'ה מחצה 56:82 את הכוכב האדום בלגרד. ז'לגיריס המשיכה לנצח, הפעם את באמברג, וגם ריאל חייכה בסיום המחזור. 


פנרבחצ'ה – הכוכב האדום בלגרד 56:82

אלופת אירופה השכיחה את ההפסד לשרארס עם תצוגה מוחצת מול הקהל הביתי. האורחת חלמה על הפתעה, אך אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ספגו תבוסה כואבת. הטורקים ברחו ברבע השני, ועם הגנה מרשימה השאירה את הסרבים מאחור. שיא ההפרש עמד על 31 כאשר יאן וסלי רתח עם 15 נקודות ושמונה כדורים חוזרים. בראד וונאמייקר ולואיג'י דאטומה הוסיפו 13 כ"א, דובריק אוגניין בלט אצל המפסידה עם 15 נקודות. 

 


ז'לגיריס קובנה – באמברג 84:88

עוד ניצחון מרשים לשאראס, הפעם על הגרמנים. המארחת כבר במאזן 4:8 העונה והיא נהנתה מיכולת מרשימה של ארתוראס מילאנקיס, שהפגיז 20 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת). פאוליוס ינקונאס הוסיף 17 נקודות משלו. את באמברג הוביל דורל רייט עם 22 נקודות, דניאל האקט המוכר והטוב הוסיף רק 17 שלא הספיקו עבור האורחת. באמברג כבר במאזן 7:6.


ריאל מדריד – ולנסיה 72:91 

הבלאנקוס חגגו ניצחון שני ברציפות, הפעם על העטלפים שהפכו לאחת מנמושות הליגה והם כבר עם עשרה הפסדים העונה. ריאל כבר עם מאזן של 6:7, אך היא איבדה את לוקה דונצ'יץ', שהורחק אחרי כשבע דקות על הפרקט. הצעיר רתח מזעם, ספג עבירה טכנית אחרי מרפק לטיבור פלייס. המחאה של דונצ'י'ץ' על החלטה של צוות השופטים הייתה יותר מדי, והוא סיים את המשחק במהרה. מי שתפס את המושכות היה פאקונדו קמפאצו, שעם 14 נקודות ושמונה אסיסטים – הוביל את הבלאנקוס. בויאן דובלייביץ' בלט עם 18 נקודות וחמש חטיפות עבור ולנסיה. 




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי