תצוגה לדונצ'יץ' בניצחון על פנר, ניצחון עשירי לשאראס

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | טוויטר

יורוליג: כוכב ריאל מדריד רתח עם 20 נקודות ועשרה אסיסטים ב-77:79 הדרמטי על אלופת אירופה. 68:74 לז'לגיריס על אולימפיאקוס, ללא אודריך. ולנסיה היממה את פנאתינייקוס עם 63:67

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 נמשך הערב (חמישי) עם שלושה מפגשים נוספים, מלבד המשחק של מכבי תל אביב מול מלאגה. פנרבחצ'ה נכנעה לריאל מדריד בתום מותחן ענק, ז'לגיריס קובנה גברה על אולימפיאקוס. גם פנאתינייקוס המשיכה את הערב המאכזב של היוונים עם הפסד אצל ולנסיה.


פנרבחצ'ה – ריאל מדריד 79:77 

איזה מפגש אדיר, בסיומו הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ספגה הפסד שישי העונה. השחזור של חצי הגמר מהעונה הקודמת, סיפק את הסחורה עם דרמה עד לדקות האחרונות, ללא וולטר טבארס שהורחק אחרי שתי עבירות טכניות. בראד וונאמייקר בלט עם 20 נקודות עבור הטורקים,  אך גם החטיא על הבאזר. ממול לוקה דונצ'י'ץ' קלע גם 20 נקודות משלו, וסיים משחק מצוין עם עשרה אסיסטים ושמונה כדורים חוזרים. פליפה רייס וטרה תומפקינס תרמו 13 כ"א, וסידרו לבלאנקוס ניצחון רביעי ברציפות. ז'ליקו עם הפסד שני ברציפות, האם המשבר של אלופת אירופה ייעצר במחזור הבא? 

 


ז'לגיריס קובנה – אולימפיאקוס 68:74

העונה המשובחת של שאראס נמשכה והוא כבר עם עשרה ניצחונות העונה, לעומת חמישה הפסדים בסיבוב הראשון. בנו אודריך, החיזוק הטרי, עדיין לא קיבל דקות. לשמחתו, הוא צפה בקווין פנגוס מרשים עם 14 נקודות, בדרך לניצחון חמישי ברציפות. היוונים, נעצרו אחרי תקופה מרשימה. האורחת כבר עם הפסד רביעי העונה. יואניס פפאפטרו בלט עם 13 אצל המפסידה.


ולנסיה – פנאתינייקוס 63:67 

אחרי שאולימפיאקוס הפסידה, גם היריבה הגדולה שלה נכנעה. פאו ספגה הפסד מול אחת הנמושות של היורוליג, שסיפקה תצוגה מרשימה. פנא עם מאזן של 5:10 בסיום הסיבוב הראשון, העטלפים לעומת עם 11:4. אריק גרין בלט עם 21 נקודות, מאט לוג'יסקי עם 17 נקודות עבור המפסידה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי