גורם במכבי ת"א: הפסד מביש. ספאחיה זעם על השחקנים

שחקני מכבי תל אביב כדורסל
שחקני מכבי תל אביב כדורסל | עד אבישי

המאמן אחרי ה-89:78 מול מלאגה: "כל פעם אחרי משחק גדול אנחנו לא שומרים על הרמה. אין לי מושג למה זה קורה". קול: "היינו צריכים לנצח אבל פגענו בעצמנו"

(גודל טקסט)

ההפסד המיותר אמש (חמישי) למלאגה בבית 89:78 יצא תחושות קשות במכבי תל אביב. אם באסקוניה תגבר הערב (שישי) על צסק"א, הצהובים אף יודחו מהשמינייה המובילה בטבלה עם סיום הסיבוב הראשון. "זה הפסד מביש", אמר גורם בקבוצה, "היינו צריכים לנצח את המשחק הזה". גם השחקנים לא הצליחו להסתיר את תסכולם כשהאווירה בחדר ההלבשה היה מתוחה. יובל זוסמן, שלא שיחק כלל, מיהר לחדר הכושר הסמוך כדי לשחרר עצבים בהרמת משקולות ובהמשך כארם משעור הצטרף אליו.
 

בסיום המשחק נזף המאמן נבן ספאחיה בשחקנים במשך דקות ארוכות כשעיקר טענותיו היו על חוסר אגרסיביות בחלקים מסוימים בהתמודדות וחוסר היציבות של חניכיו ממשחק למשחק. "אני מנסה למצוא לזה תשובה, כרגע אין לי מושג למה זה קורה, אבל זאת הבעיה מספר אחת אצלנו", הגיב המאמן בקשר לירידה שהקבוצה מציגה לאחר ניצחון מרשים כפי שכבר קרה מספר פעמים העונה, "כל פעם אחרי משחק גדול, אנחנו לא שומרים על הרמה גם במשחק הבא".

פייר ג'קסון נשמע מודאג בסיום: "יש דברים שאנחנו צריכים לתקן ולעבוד עליהם. אנחנו לא אמורים להפסיד אף משחק, אנחנו זקוקים לכל ניצחון שנוכל להשיג. זה משחק שהיינו צריכים לנצח אבל הניצחון חמק לנו מהידיים. הם שיחקו טוב יותר מאיתנו, היה להם רביעי שלישי ענק, אבל אנחנו מסתכלים עכשיו קדימה"..

"היינו צריכים לנצח, אבל פגענו בעצמנו", הוסיף נוריס קול בתסכול, "התחלנו בצורה חלשה את המחצית השנייה וזה פשוט המשיך משם. מלאגה רצו טוב ברבע השלישי ואנחנו לא פתחנו טוב את המחצית השניה ולא היינו מסוגלים להתאושש. היינו צריכים לנצל את האיבודים שכפינו עליהם. הפעלנו עליהם לחץ, אבל אתה צריך לדעת לסיים בהתקפה. הפסדנו יותר מדי ריבאונדים בהגנה".


ג'קסון. "יש דברים שצריך לתקן ולעבוד עליהם" (עדי אבישי)

הרכז התייחס גם להיעדרות של דשון תומאס, אך לא השתמש בה כתירוץ: "DT (דשון תומאס) חסר לנו, אבל עדיין היינו צריכים לנצח. היינו צריכים לנצח ופגענו בעצמנו הערב".

כעת מחכה לצהובים דרבי כפול בשבוע הבא כשהמשחק הקרוב, שייערך ביום ראשון, יהיה גם המשמעותי יותר כשיפגיש את היריבות לקרב נוק-אאוט על כרטיס לחצי גמר גביע המדינה. "נהיה מוכנים לדרבי", הבטיח קול, "שמעתי על היריבות בין הקבוצות ואני מחכה לאווירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי