ספאחיה: מקווה שחזרנו ליסודות, לא קל לשחק תוך שלושה ימים

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה לאחר ה-75:89 על הכוכב האדום והוסיף: "שיחקנו התקפית קצת יותר טוב, מברך את השחקנים על המאמץ". ג'קסון אמר: "נלחמנו ועבדנו קשה, מקווה שהמאמן מרוצה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה הערב (חמישי) לנצח ביורוליג, כשגברה 75:89 על הכוכב האדום בלגרד, במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג. הצהובים התאוששו מהתבוסה הקשה לאולימפיאקוס ביום שלישי בזכות משחק גדול של פייר ג'קסון ואלכס טיוס.

נבן ספאחיה סיכם את המשחק: "אני מקווה שחזרנו ליסודות. אני חושב ששיחקנו התקפית קצת יותר טוב. לא קל לשחק תוך שלושה ימים, הפסדנו ביוון ב-30 הפרש וזה קשה. אני מברך את השחקנים על המאמץ שהם השקיעו היום. במרתון הזה הכי חשוב לנצח משחקים אחרי ההפסד ביוון הכי חשוב להתאושש, חייבים ללכת משחק אחר משחק. הערב ניצחנו בהגנה, כל השאר היה מצוין".

הקיצור הרוטציה: "אנחנו עושים המון מתמטית, הכי חשוב הניצחון אבל היינו מוכנים לשחק עם עוד שחקנים אבל במהלך המשחק החלטנו מה עושים. כל מי שלא שיחק כולל איתי ישחקו מול גליל".

על איבודי כדור של היריבה: "היינו הרבה יותר אגרסיביים ממשחקי העבר. קרדיט לשחקנים. היו לנו רק 8 איבודי כדור. דיאנדרה קיין עשה עבודה נהדרת, הוא מתמחה במשחק ההגנה".

שגב על הספסל. ישחק מול גליל (עדי אבישי)
שגב על הספסל. ישחק מול גליל (עדי אבישי)

על פייר ג'קסון: "אנחנו מכירים אותו הוא מאוד חשוב עבורנו, הרבה כישרון וביטחון והוא היה המצטיין הערב".

ההגנה: "פעמים רבות אני פותר בעיות עם ההתאוששות, הערב זה הצליח. היה מצוין עבורנו שאחרי ההפסד והנסיעה הארוכה ניצחנו. גם לכוכב האדום הייתה נסיעה ארוכה".

הפגרה: "לקראת מילאנו נעבוד, אבל אני רק מקווה שנראה שיפור אני לא יכול להבטיח. הימים של הפגרה יעזרו לנו".

דיאנדרה קיין. קיבל מחמאות מהמאמן (עדי אבישי)
דיאנדרה קיין. קיבל מחמאות מהמאמן (עדי אבישי)

מנהיג בקבוצה: "אני לא חושב שמנהיג הקבוצה חשוב אלא הביחד. זה לא חשוב כמו בעבר, נכון שאיתי לא שיחק הוא יהיה חשוב בשבת. לא משנה לי מי המנהיג".

על העונשין: "חשוב לי שהם משתפרים. כדי להיות בטופ חייבים לקלוע מהעונשין. יתרון אדיר עבור קבוצות אחרות. הייתי מאוד מרוצה מ87 אחוז שלנו אני מקווה שנמשיך"

פייר ג'קסון הוסיף: "נלחמנו. הייתה לנו הרבה אנרגיה הערב בזכות הקהל. המאמן דיבר איתנו על חשיבות המשחק, ורצינו לבוא ולעבוד קשה. מקווה שהמאמן מרוצה".

פייר ג'קסון. אי אפשר לעצור אותו (עדי אבישי)
פייר ג'קסון. אי אפשר לעצור אותו (עדי אבישי)

מאמן הכוכב האדום, דושאן אלימפייביץ', אמר: "לא שלטנו בהתקפות המעבר בחצי השני, וגם בריבאונד התקפה. נתנו להם לחזור למשחק. בחצי השני הפגנו קצת אופי, אבל זה לא מספיק. אנחנו חייבים להמשיך הלאה. ספאחיה עושה עבודה טובה עם מכבי. קשה לנו להצליח בשיטה הזו של היורוליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי