ג'ונה בולדן: השחקנים נפגשו בלי נוכחות הצוות המקצועי

בולדן על הספסל
בולדן על הספסל | אודי ציטיאט

פורוורד מכבי ת"א גילה לפני המשחק הקריטי מול אנדולו אפס (חמישי, 19:30): "ג'קסון 'לקח צעד קדימה' והבהיר מה צריך לעשות", ג'קסון: "המאמן הסביר לנו איך חוזרים לנצח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 19:30) מול אנדולו אפס כשהיא בלחץ גדול ואחרי ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות והיא יודעת שהפסד נוסף ישים אותה במצב בעייתי במאבקי העלייה לרבע גמר היורוליג.

ג'ונה בולדן אמר לקראת המשחק: "בדיוק כמו שהמאמן אמר לנו, לא הצלחנו לעבור את המכשול בפעם האחרונה. גם בשנה הראשונה שלי באירופה וגם כששיחקתי בקולג' הקבוצה שלי נתקעה, אם זה בזמן הזה של השנה, מוקדם יותר או בזמן אחר, אבל זה עזר לנו לצמוח כקבוצה ולהתאחד, להבין מה נכון ומה לא נכון, מה עובד ומה לא. אנחנו צריכים להתקדם ורק לעלות מכאן".

"הייתה לנו פגישה קבוצתית בלי המאמנים", סיפר הפורוורד. "פייר ג'קסון 'לקח צעד קדימה' ואמר שכולנו הולכים לקחת את זה על עצמנו. כולם מבינים את התפקיד שלהם בקבוצה ואנחנו הולכים לעשות את מה שצריך כדי לזכות בניצחון".

ג'קסון עצמו הוסיף: "אנחנו פשוט צריכים לשחק טוב יותר. המאמן יידע אותנו שאנחנו צריך לעשות יותר טוב כקבוצה ומה אנחנו צריכים לעשות במגרש כדי לחזור לנצח".

נבן ספאחיה. משחק קריטי (עדי אבישי)
נבן ספאחיה. משחק קריטי (עדי אבישי)

מהעבר השני אמר מאמן אנדולו ארגין עתמאן: "המשחק מול מכבי ת"א חשוב לנו. הם קבוצה רצינית וסיכויי הפלייאוף שלהם עדיין חיים. אנחנו משחקים כדורסל טוב בליגה הטורקית ואנחנו רוצים להמשיך אותו ולשחק גם במשחקים כאלה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי