ג'ונה בולדן: כל השחקנים במכבי תל אביב עוזרים לי להתאקלם

ג'ונה בולדן
ג'ונה בולדן | עדי אבישי

הפורוורד הצעיר של הצהובים התראיין לאתר היורוליג: "רק עכשיו אני מתחיל להבין מה רוצים ממני, מכבי זה אחד המועדונים הכי טובים באירופה, האוהדים פה הכי טובים. בתקופה האחרונה לא היינו כל כך מרוכזים"

(גודל טקסט)

שחקנה של מכבי תל אביב ג'ונה בולדן התראיין היום (רביעי) לאתר היורוליג וסיפר על העונה שעוברת עליו אצל הצהובים וגם התוכניות לעתידו.

הרמה באירופה: "התחלתי לשמוע על היורוליג ועל האוהדים באירופה כשעברתי לתיכון בארצות הברית, זה הרחיב את האופקים שלי. בדיוק אז הגיעו כמה שחקנים אוסטרליים לאירופה, אחד מהם היה ג'ו אינגלס בברצלונה".

עם מי התייעץ לפני שהגיע למכבי ת"א: "ג'ו אינגלס עזר לי, חוץ ממנו לא נעזרתי באף אחד אחר. היה לי הלם מהמערכת פה, כי בשנה הראשונה שלי בסרביה רק טעמתי את הקריירה כמקצוען".

חוסר היציבות בעונה הנוכחית: "אני חושב שמה שאני עושה עכשיו זה רק לגרד את פני השטח. עכשיו זה הרבה יותר טוב מהחודשים הראשונים. אני חושב שאני רק מקבל את הכימיה עם הקבוצה, מתחיל להבין את התפקיד שלי ומה המאמן רוצה ממני, מה השחקנים יכולים לקבל ממני ומה הם יכולים לעזור לי. אני מתחיל לחוש באיזו עמדה להיות, את הזמן הנכון לקחת את הזריקות ולעשות את התפקיד שלי ככל שאני יכול. ברגע שהתחלתי להרגיש את זה, ניסיתי למקסם את הפוטנציאל שלי בתפקיד כמו שהמאמן. אז זה באמת קפיצה במשחק שלי".

ג'ונה בולדן. רק מתחיל להבין מה רוצים ממנו (עדי אבישי)
ג'ונה בולדן. רק מתחיל להבין מה רוצים ממנו (עדי אבישי)

שחקנים שעוזרים לו: "כולם ניסו לעזור לי. מייקל רול עוזר לי. הוא קלעי נהדר, אז לפעמים הוא מסייע לי באימונים עם הקליעות. דיאנדרה קיין עוזר לי הרבה עם הקשיחות הנפשית, איך להישאר מרוכז בכל המשחק. לכל אחד יש רגעים גרועים, אבל צריך לשכוח את זה ולהמשיך הלאה. היו לנו קצת צניחות כקבוצה וזה רק חיבר אותנו יחד ודחפנו אחד את השני".


החיים בתל אביב
: "הדימוי שהיה לי על ישראל לפני שבאתי לכאן היה שונה לגמרי ממה שהוא באמת. נהדר פה. אני חושב שמכבי זה אחד המועדונים הכי טובים לשחק בהם באירופה. מזג האוויר, ברוב המקרים אין מחסום שפה אמיתי, בהשוואה לשנה שעברה בבלגרד, מחסום השפה היה עצום, אבל כאן כולם מדברים אנגלית. הקבוצה מאוד מקצועית, מהמאמן הראשי, הג'נרל מנג'ר, הבעלים והאפסנאים. האוהדים של מכבי הם הכי טובים באירופה".

אוהדי מכבי תל אביב. הכי טובים באירופה? (עדי אבישי)
אוהדי מכבי תל אביב. הכי טובים באירופה? (עדי אבישי)

המצב בתוך הקבוצה לקראת המאני טיים: "אנחנו במצב רוח מרומם, במיוחד מהניצחון האחרון בליגה על הפועל ירושלים. אנחנו יודעים מה מצפים מאיתנו ומה אנחנו יכולים לעשות. במקביל אנחנו יודעים שיהיה קשה. בתקופה האחרונה היינו קצת פחות מרוכזים ממה שאנחנו צריכים ולא היינו עקביים כקבוצה. השחקנים התכנסו ללא המאמנים ודיברנו על הדברים שאנחנו צריכים להתמקד בהם ולהיות יותר עקביים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי