ספאחיה: בישראל אני חייב לשחק עם ישראלים כי אין לי ברירה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א דיבר במסע"ת לקראת המשחק מול פנאתינייקוס (חמישי, 21:00) על דקות המשחק המועטות של השחקנים המקומיים: "חייב לשחק איתם לא משנה אם הם טובים או לא". על אי הבאת הרכש: "אני לא מאוכזב מהארגון"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב מול פנאתינייקוס במחזור ה-28 ביורוליג (חמישי, 21:00).

הצהובים מגיעים אחרי ההפסדים לחימקי מוסקבה ופנרבחצ'ה ששמו אותם בעמדה בעייתית במאבק על העלייה לרבע גמר היורוליג. הפסד נוסף לקבוצה היוונית, שכבר הבטיחה את עלייתה לשלב הבא ורוצה להשיג את יתרון הביתיות, יסבך עוד יותר את נבן ספאחיה ושחקניו.

ספאחיה פתח: "לא משנה מה קרה מול פנרבחצ'ה, ננסה למצוא את האנרגיה הנכונה כדי לתקן את הטעויות ולנצח במשחק. ההפסד נגד חימקי היה עניין של כדור אחד, שריקה אחת. נשחק כמה שאנחנו יכולים. אני לא חושב שיש קשר בין ההפסדים לחולון ולנס ציונה להפסדים בירוליג. ביורוליג כל יום הוא הזדמנות חדשה".

על כך שהשחקנים הישראלים לא זוכים לדקות ביורוליג: "קודם כל, בליגה הישראלית אני חייב לשחק עם ישראלים לא חשוב אם הם טובים או לא. אולי אני צריך לשחק בצורה אחרת מבחינת התאמות, אך אני לא יכול כי אלו החוקים ואין לי ברירה. אנחנו לא עמוקים כמו פנרבחצ'ה".

איתי שגב. גם בליגה הוא מקבל דקות כי אין ברירה (עדי אבישי)
איתי שגב. גם בליגה הוא מקבל דקות כי אין ברירה (עדי אבישי)

הביטחון של השחקנים: "אני לא חושב שהשחקנים חסרי ביטחון, יכולה להיות נפילה של רגע אבל באופן כללי כולם יודעים שאנחנו יכולים לנצח".

קבוצה חדשה: "כשיש לך שחקנים חדשים, לא משנה אם אתם חודשיים ביחד או שלושה חודשים ביחד, אתם קבוצה חדשה".

דייויד פדרמן. ספאחיה לא מאוכזב (עדי אבישי)
דייויד פדרמן. ספאחיה לא מאוכזב (עדי אבישי)

המפתחות לניצחון: "קשה עכשיו להביא מילות קסם. לאחרונה אנחנו מחטיאים כל כך הרבה זריקות, אנחנו לא צריכים תירוצים. פשוט להילחם".

האם קיימת אכזבה משלא הביאו לו רכש: "אני לא מאוכזב מהארגון, אנחנו באותו ראש".

הסיכויים לעלות: "אנחנו חייבים לנצח עד הסוף, כמובן שאני מאמין שאנחנו יכולים לעלות. כל עוד יש סיכוי אנחנו נילחם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי